استقلال تامین اجتماعی و اصلاح اساسنامه این صندوق
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، 'ناصر برهانی' شامگاه شنبه در گردهمایی بزرگ خانواده تامین اجتماعی در سالن اجتماعات سازمان حج و زیارت، افزود: ما همچنین خواستار شورای عالی جداگانه ای برای تامین اجتماعی هستیم تا بتوانیم بیشتر به مشكلات و مسایل خود رسیدگی كنیم.

وی خطاب به معاون اول رییس جمهوری كه در این جلسه حضور داشت، افزود: آقای رحیمی لطفا دست به قلم شوید و تمام این مشكلات ما را یادداشت بفرمایید.

برهانی با اشاره به حمایت های دولت و وزارت كار، تعاون و رفاه اجتماعی ازكانون عالی شورای اسلامی كار كشور گفت: ما از مدیرعامل تامین اجتماعی تقاضا داریم تا دستور اصلاح ماده 76 كارها و مشاغل سخت و زیان آور برای كارگران را صادر كند.

وی گفت: موانعی از جمله مرخصی های بدون حقوق و غیبتها باعث شده تا ماده 76 در مورد كارگران تامین اجتماعی اجرا نشود.

وی با اشاره به جمعیت 35 میلیون نفری خانواده بزرگ تامین اجتماعی گفت: البته از تعیین سقف حقوقی حداقل 700 هزار تومان برای بازنشستگان تامین اجتماعی بسیار خرسند و سپاسگزار هستیم.

برهانی اضافه كرد: تامین اجتماعی از دولت سرانه درمان نمی گیرد اما با خون دل این سازمان را نگه داشته ایم و در حال ارایه خدمات به بیمه شدگان هستیم.

بر اساس این گزارش،'محمدرضاررحیمی'، معاون اول رییس جمهوری پس از یادداشت درخواست های اعضای شورای كانون عالی شورای اسلامی كاركشور و قول همكاری و مساعدت، به مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی نیز دستور پیگیری داد.

در پایان این مراسم، تعدادی از مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی خواستاریكسان شدن و بهبود وضعیت حقوقی خود شدند.

اجتمام**9134 ** 3404





:: برچسب‌ها: آلمان ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: