ازهمه امكانات برای مهارآتش جنگل های منطقه كوهمره نودان كازرون فارس استفاده می كنیم
نوشته شده توسط : sasurse

فائز چراغ سحر، عصر شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به وزش باد شدید و گسترش دامنه آتش سوزی در منطقه یاد شده اظهار داشت: برای اطفای این حریق ،كمبود نیرو نداریم وهم اینك دراین منطقه اعلام آماده باش شده است.

وی ادامه داد: هم اكنون نیروهای امدادی اعم از نیروهای مردمی ، سپاه ، بسیج ، و خودروهای آتش نشانی بخشداری قائمیه وكوهمره نودان كازرون ، برای مهاراین آتش سوزی فعالیت می كنند ودر صورت توقف وزش باد ، این مهار با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

وی افزود:درپی این بودیم كه باهماهنگی های لازم ازاستان مازندران برای اطفای این حریق درخواست ارسال بالگردهای آب پاش كنیم لیكن به دلیل بعد مسافت ، این امرمیسر نیست.

چراغ سحر ادامه داد: با توجه به ساكن بودن عشایر در منطقه مذكور، در صورت لزوم نسبت به تخلیه و انتقال آنها اقدام خواهیم كرد.

مدیركل مدیریت بحران استانداری فارس بیان كرد: علت این آتش سوزی هنوز مشخص نیست لیكن در صورتی كه عوامل انسانی در بروز این حادثه مقصر شناخته شوند به لحاظ قانونی به شدت با آنان برخورد خواهد شد.

چراغ سحر گفت: میزان دقیق زیان های وارده پس از اطفای كامل حریق مشخص و اعلام خواهد شد.

معاون فرماندار كازرون هم در مورد این آتش سوزی به خبرنگار ایرنا گفت: این آتش سوزی ساعت 21 جمعه 40 هكتار از جنگل ها و مراتع منطقه مذكور را در برگرفت كه پس از شش ساعت و نیم این آتش با همكاری نیروهای امدادی و مردمی درساعت سه و نیم بامداد شنبه مهار شد.

علیرضا زاد افشاربیان داشت: در ساعت هفت بامداد امروز به سبب وزش باد شدید ، مجددا این آتش شعله ور شد و قسمت های وسیع تری از منطقه مورد اشاره را در برگرفت .

زاد افشار افزود: علاوه بر نیروهای مردمی و اعزام خودروهای آتش نشانی از بخش های قائمیه و كوهمره نودان، 200 نفر از پرسنل مركز آموزش صفرهفت ارتش جمهوری اسلامی مستقر در كازرون نیز برای مهار این آتش سوزی به محل اعزام شده اند.

شهرستان كازروه در فاصله 120 كیلومتری غرب شیراز واقع شده است.ك/3

678 /679





:: برچسب‌ها: سبز , پاییز , معماری ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: