جابجایی درناوگان آمریكا در خلیج فارس اقدامی تبلیغاتی است
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ سردار سرتیپ پاسدار 'علی فدوی' روز چهارشنبه در پایان همایش فرماندهان و مسوولان این نیرو كه در مشهد برگزار شد، افزود: رزمندگان نیروی دریایی سپاه همه اقدامات دشمن در منطقه را رصد می كنند.

وی همچنین ضمن مثبت ارزیابی‌كردن برگزاری این همایش اظهارداشت: روند ارتقای آمادگی ها در نیروی دریایی سپاه از سال 65 تاكنون حفظ شده و در این مدت زمان طولانی، آبدیدگی و تجربیات مفیدی را در این نیرو بوجود آورده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح كرد: این نیرو به دلیل شرارت های آمریكا در منطقه همواره به دنبال افزایش آمادگی بوده است.

دریادار فدوی با بیان این كه تحریم های نفتی دشمنان را باید به مثابه فرصت تلقی كرد،یادآور شد: با این عرصه جهادی می توانیم به امید روزی باشیم كه حتی یك قطره نفت خام از ایران صادر نشود و این ذخیره الهی را به فرآورده های نفتی تبدیل كنیم یا به عنوان ذخیره آیندگان باقی بگذاریم.

وی، شرایط امروز ایران را در مقطع كنونی سرنوشت ساز برشمرد و یادآور شد: آمادگی و اقتدار نیروهای مسلح، دشمنان را از به كاربردن راهكار اقدام نظامی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران مایوس كرده است از این رو با به كاربردن ابزار تحریم و اعمال فشارهای اقتصادی ، سیاسی و حقوقی رویكرد خصمانه خود بر علیه ملت ایران را دنبال می كنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه همچنین درمورد برگزاری همایش فرماندهان و مسوولان نیروی دریایی سپاه در شهر مقدس مشهد گفت: این همایش در زیر سایه با بركت امام رضا (ع) با محوریت موضوع ها و مباحث بصیرتی و تعمیق معنویت و نیز بررسی و تبیین برنامه های گذشته و راهبرد های آینده نیروی دریایی سپاه در مدت چهار روز برگزار شد.

سیام**2022**1336





:: برچسب‌ها: ماکرو , روش ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: