ستاد حقوق بشر قوه قضاییه ، كشتار مسلمانان در میانمار را محكوم كرد
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی حقوق بشر قوه قضاییه ، در این بیانیه آمده است : انتشار اخبار مربوط به كشتار گسترده مسلمانان در میانمار موجی از نگرانی ها را میان كشورهای مسلمان و از جمله ایران برانگیخته است.

ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران ضمن محكوم كردن و ابراز تاسف از جنایات صورت گرفته نسبت به اقلیت مسلمان میانمار و اعلام این نگرانی به مسئولان این كشور تلاش می كند تا هرچه سریعتر اطلاعات دقیق و موثقی را درباره این جنایات كه یك نسل كشی و پاك سازی قومی جدی قلمداد می شود به دست آورده و ملت مسلمان ایران را در جریان آن قرار دهد.

ستاد حقوق بشر در عین حال، بار دیگر نسبت به فرهنگ كریه و ضد انسانی اسلام ستیزی كه سرمنشاء آن در كشورهای غربی است هشدار داده و خواستار پایان دادن به این شیوه برخورد تبعیض آمیز نسبت به مسلمانان در اقصی نقاط جهان است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده : متاسفانه ما هم اكنون شاهدیم كه هشدارهای قبلی درباره ترویج فرهنگ اسلام ستیزی از سوی كشورهای غربی كه در اقداماتی نظیر اهانت به قرآن كریم، بی حرمتی به مسلمانان و ایجاد محدودیت های شدید اجتماعی و شخصی برای آنها در كشورهای غربی كاملا به جا و وارد بوده، چرا اكه اكنون این روند به كشوری چون میانمار نیز سرایت كرده است.

ستاد حقوق بشر از مسئولان كشور میانمار می خواهد كه ضمن رعایت حقوق اقلیت مسلمان این كشور، گزارش دقیق و جامعی به مسلمانان جهان و ملت ایران ارائه كرده و هرچه سریعتر شرایطی را فراهم كنند كه خشونت ها پایان یافته و امنیت مسلمانان تامین شود.

اجتمام 1568





:: برچسب‌ها: سگ ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: