جوانفکر: برای ترور من برنامه‌ریزی شده‌ ست
نوشته شده توسط : sasurse

علی اکبر جوانفکر: اگر قرار باشد یک نفر امنیت نداشته باشد، دیگران هم امنیت نخواهند داشت

علی اکبر جوانفکر، مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی و مشاور رسانه ای رئیس جمهور ایران گفته است که عده ای قصد "ترور" او را دارند و موضوع تهدید او در مراجع قضایی در حال بررسی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر جوانفکر در حاشیه نخستین کنفرانس بین المللی جنبش عدم تعهد به این خبرگزاری گفت: "عده ای به روزنامه ایران نامه تهدیدآمیز نوشتند و در مجاری ذیربط اطلاعات لازم صورت گرفته شده و به مقامات قضایی نیز اطلاع داده ایم."

او گفت: "کسانی که این بستر را ایجاد کرده اند کاملا مشخص است که چه افرادی هستند."

او گفت: "اگر قرار باشد یک نفر امنیت نداشته باشد، دیگران هم امنیت نخواهند داشت. امنیت باید برای همه باشد و همه از آن برخوردار باشند."

به گفته آقای جوانفکر، دستگاه های قضایی در حال رسیدگی به این موضوع هستند.

علی اکبر جوانفکر، از جمله چهره‌های نزدیک به محمود احمدی‌نژاد است و به جناحی تعلق دارد که بخشی از محافظه‌کاران طرفدار آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر ایران، آنان را "جریان انحرافی" می‌نامند.

پس از آنکه انتشار مطالبی درباره حجاب در ویژه نامه "خاتون" در روزنامه ایران، از روزنامه های زیر مجموعه موسسه مطبوعاتی ایران، با واکنش شدید بسیاری از اصولگرایان رو به رو شد، آقای جوانفکر به عنوان مدیر این موسسه در دادگاه مجرم شناخته شد و به یک سال حبس محکوم شد.

علی اکبر جوانفکر، از جمله چهره‌های نزدیک به محمود احمدی‌نژاد است

او در این دادگاه که سال گذشته برگزار شد، به سه سال محرومیت از هرگونه فعالیت مطبوعاتی نیز محکوم شد.

با این حال مجازات او، علی‌رغم تائید نهایی، هنوز به اجرا در نیامده است.

آقای جوانفکر چند روز پیش در مورد پرونده خود در روزنامه ایران نوشت که "از آنجا که در رأس نظام اسلامی، ولی فقیه عادل و باتقوا وجود دارد" حکم قضایی محکومیت او "در فرایندهای قضایی به مرحله اجرا درنیامده است."

اما غلامحسین محسنی اژه ای، سخنگوی قوه قضائیه روز گذشته گفت که آیت الله خامنه ای در عدم اجرای حکم آقای جوانفکر "توصیه ای" نکرده و این حکم در مرحله اجراست.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، آقای جوانفکر امروز (سه شنبه ۲۷ تیر) در واکنش به سخنان آقای اژه ای گفت: "قوه قضاییه حکم را اجرا کند، ما هم در خدمت هستیم؛ چراکه ما مخالف قانون نبوده‌ایم و هرچه بگوید تبعیت می‌کنیم."

علی اکبر جوانفکر در حدود دو سال گذشته، در سه نوبت بر سر پرونده های مختلف احکام محکومیت قضایی دریافت کرده، اما هیچ کدام از این احکام تاکنون اجرا نشده است.

او در دهه ۱۳۷۰ مدت ها به عنوان خبرنگار ویژه آیت الله خامنه ای در دفتر رهبر ایران به کار مشغول بوده و جزو افراد مورد اطمینان او بوده است.





:: برچسب‌ها: پرندگان ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: