دشمنان رفتار و بنیان خانواده را هدف قرار داده اند
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا به نقل از پایگاه خبری انصار حزب الله دزفول سردار دكتر 'بهمن كارگر' در این زمینه افزود: دشمنان حتی به دنبال تغییر ذائقه ایرانی ‌ها نیز هستند, پس باید در این جنگ نرم كه جنگ بسیار دشواری است هوشیار باشیم.

وی در جمع اعضای انصار حزب الله گفت: آن چیزی كه دشمنان در فتنه 88 دنبال می‌كردند پی ‌ریزی یك كودتا بود, ولی جمهوری اسلامی ایران با رهنمودهای حكیمانه رهبری توانست دست آن ها را بخواند و رو سفید باشد.

سردار كارگر تصریح كرد: جنگ نرم با تبلیغ، تحریم و تهدید همراه است و مبنای بكارگیری جنگ سخت و نرم و نیمه سخت، كارهای اطلاعاتی است.

معاون اجتماعی ناجا در ادامه اظهارات خود ماهواره را یك خطر جدی برای خانواده ها عنوان كرد و گفت: در هر خانواده‌ای كه ماهواره باشد آن خانواده دیگر منسجم نخواهد بود و بنیان آن دچار مشكل می شود.

وی اقدامات نیروی انتظامی كشور را برای كاهش استفاده از ماهواره موفقیت آمیز خواند و گفت: با اقدامات صورت گرفته استفاده از ماهواره در بین خانواده های ایرانی 50 درصد كاهش یافته است.

سردار كارگر با اشاره به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری تهاجم فرهنگی مثل یك بمب شیمیایی است وقتی كه پخش می‌شود نامحسوس است ولی بعد اثر می‌گذارد.

معاون اجتماعی ناجا تصریح كرد: جنگ نرم در حوزه كتاب، سینما، موسیقی، پوشش و حتی خورد و خوراك فعالیت و در افكار عمومی رسوخ می كند و طوری عمل می كند كه طرف مقابل خودش با میل و استقبال كاری را كه دشمنان می خواهند انجام می دهد.

سردار كارگر هوشیاری مردم را در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان موثر عنوان كرد و گفت: وضعیت فرهنگی جامعه بهتر شده ولی بعضی افراد اگر اتفاقی برای خود و خانواده شان بیفتد آن را به كل جامعه تعمیم می دهند در صورتی كه در كل جامعه واقعا این چنین نیست.

وی جوانان ایرانی را بهترین جوانان جهان دانست و گفت: پیشرفت های كشور نشانه تلاش های جوانان این مرز و بوم است.

معاون اجتماعی ناجا در این نشست با اشاره به پیشرفت های علمی كشورمان در جهان گفت: جمهوری اسلامی ایران به بركت انقلاب و هدایت‌های حضرت امام و خون شهدا و رهبری‌ مقام معظم رهبری، همت و پشتكار این جوانان بیش از یك و نیم درصد از پیشرفت‌های علمی جهان را به نام خود ثبت كرده و در بسیاری از رشته‌های علمی دنیا رتبه ایران تك رقمی شده است.

سردار كارگر پیروزی حقیقی را در گرو توجه به ارزش ها عنوان كرد و گفت: موفقیت فقط در راستای حفظ ارزش‌ها محقق می‌شود.

معاون اجتماعی ناجا با اشاره به مواضع نیروی انتظامی در قبال مفاسد اجتماعی گفت: در اجرای طرح‌ها چه در بحث بد پوششی و چه در مسأله مفاسد اخلاقی و امنیت اجتماعی محكم ایستاده‌ایم.

سردار كارگر با تاكید بر اینكه نیروی انتظامی در برخورد با مفاسد اجتماعی سالانه بیش از یكصد شهید می دهد, یادآور شد: خوشبختانه در همین راستا از سال 84 تا 90 احساس امنیت مردم از 8/36 به 5/50 رسیده است.

وی بالا بردن احساس امنیت را كاری سخت و دشوار دانست و گفت: هم اكنون احساس امنیت در جامعه روز به روز بالاتر می رود و احساس ناامنی در بروز جرایم روز به روز كاهش یافته كه در جامعه هم قابل مشاهده است.

معاون اجتماعی ناجا نقش رسانه ملی را در بالا بردن احساس امنیت مردم موثر دانست و گفت: كلیه جرایم از جمله تصادفات، قتل، آدم‌ربایی و مزاحمت‌های خیابانی و نوامیس نسبت به گذشته كمتر شده و وضعیت حجاب و پوشش نیز با توجه به برخورد با هنجارشكنان و مانكن ‌های خیابانی نسبت به سال 81 و 82 غیر قابل باور است.

سردار كارگر در این نشست در خصوص طرح گسترش امنیت اخلاقی، اهداف، دستاوردها و موانع نیز توضیحاتی داد.

7278/538/320





:: برچسب‌ها: درخت ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: