بدخواهان آرزوی توقف ایرانیان را به گور خواهند برد
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، رییس قوه مجریه روز سه شنبه در مراسم بهره برداری و افتتاح کارخانه تخصصی ساخت نخستین لوکوموتیو ملی در استان البرز با بیان این که آینده درخشان در دستان ملت ایران است، افزود: هیچ عرصه ای در دنیا نیست که متخصصان ایرانی نتوانند به آن دست یابند.

رییس جمهوری تصریح کرد که باید به نقطه ای برسیم که بدخواهان و دشمنان ملت ایران تصور این که می توانند ایرانیان را متوقف یا امری را تحمیل کنند غیرممکن باشد.

احمدی نژاد، انجام کارهای بزرگ به دست متخصصان ایران را افتخاری بزرگ برای ملت توصیف کرد و اظهار داشت: زمانی که می بینیم جوانان، متخصصان و کارگران فنی در تراز روز دنیا کار می کنند، احساس افتخار و سربلندی می کنیم.

وی با اشاره به کارخانه تخصصی لوکوموتیو سازی که امروز افتتاح شد، گفت:کسی باور نمی کرد که متخصصان ایرانی بتوانند با استانداردهای روز دنیا لکوموتیو ملی بسازند.

وی خطاب به مسوولان ذیربط تاکید کرد که با توجه به این موضوع ان شاء الله خرید خارجی لوکوموتیو نداشته باشیم، اگر به جای وزیر کشور بودم مطمئنا خرید این تجهیزات را از خارج ممنوع می کردم.

رییس قوه مجریه، مجموعه زیرساخت ها در ساخت این کارخانه تخصصی را سرمایه ارزشمندی برای حرکت رو به جلو ملت ایران در بخش های گوناگون توصیف کرد.

احمدی نژاد ادامه داد: امروز شاهدیم لوکوموتیوهای بسیار پیشرفته، باصرفه و قیمت کمتر توسط متخصصان ایرانی ساخته می شود.

وی همچنین از وزیران کشور، راه و شهرسازی ، شهرداران، شوراهای اسلامی شهر خواست که تمام سفارش های برای خرید لوکوموتیو را به این شرکت بدهند.

رییس جمهوری توضیح داد: قراردادهای میلیارد دلاری با سازندگان خارجی منعقد می کنیم در حالی که آنها می خواهند همین لوکوموتیو را بسازند، اکنون که خودمان این توان را داریم از آن برای تامین نیازهای داخلی استفاده می کنیم.

احمدی نژاد در ادامه سخنان خود همچنین از سازندگان ایرانی و همه کسانی که برای ساختن ایران در عرصه های علمی، فنی و فناوری تلاش می کنند خواست که کار خود را ارزیابی را همواره با سطوح بالا مقایسه کنند.

رییس قوه مجریه تاکید کرد: در مسیر کمال و پیشرفت همیشه خود را باید با قله ها مقایسه کرد و باید در علم و فناوری و تولید به بالاترین قله های جهان دست یافت.

وی یادآور شد: صدها سال ملت ایران پرچمدار بشریت در همه ابعاد بوده است، این استعداد را خدا داده و وجود دارد بنابراین باید برای رسیدن به قله ها همت و تلاش کرد.

رییس جمهوری همچنین از دانشگاهیان و متخصصان ایرانی خواست که نسبت به مسایل کلان کشور بیاندیشند.

احمدی نژاد گفت: می توان ارزان تر، بهتر و مرفه تر زندگی کرد و می توان کشور و همه نیازهای ملت را با اندیشه، توان و همت ایرانی ساخت.

وی با بیان این که 10 هزار کیلومتر خطوط ریلی در کشور به جز داخل شهر وجود دارد، افزود: بیش از 12 هزار کیلومتر نیز در دست ساخت است.

رییس دولت دهم از حضور در چنین مراسمی اظهار خرسندی کرد و گفت: زمانی که کار، امید، خودباوری، نشاط، همت های بلند و اندیشه های قوی را می بینیم احساس غرور می کنیم.

سیام/9012**9132** 9121**1336





:: برچسب‌ها: خیابان , سان , سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: