مهمانپرست : ایران آماده کمک به حل موضوع سوریه است
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش ایرنا، "رامین مهمانپرست "روز سه شنبه در نشست خبری هفتگی خود با خبرنگاران افزود: جمهوری اسلامی ایران تاکنون نیز در مورد سوریه تمام تلاش خود را برای برقراری ثبات و امنیت در این کشور دنبال کرده است و دنبال خواهد کرد.

مهمانپرست خاطرنشان کرد: به دلیل نقش انکار ناپذیر ایران در کمک به حل و فصل بحران های منطقه ای، آقای " کوفی عنان " فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه برای دومین بار به ایران سفر کرد تا از نقطه نظرات کشورمان برای حل بحران سوریه استفاده کنند.

وی افزود: این که مسولان کشور ما اعلام کردند با مخالفین دولت سوریه تماس هایی را داشته اند و آمادگی دارند تا نشست هایی را نیز با آنان برگزار کنند، به همین دلیل است تا فضای مناسب برای گفت و گوی بین طرفین ایجاد شود.

سخنگوی وزارت امور خارجه ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران معتقد است که خواسته های مخالفین و کسانی که در داخل سوریه مطالباتی را دنبال می کنند باید بدون دخالت خارجی و بدون تحمیل فرمول هایی که آنها دنبال می کنند و در یک شرایط مناسب مطرح شود.

مهمانپرست افزود: ایران همچنین معتقد است که حتما متناسب با خواسته ها و این که اکثریت مردم خواسته هایی داشته باشند از طریق درست آن، اقدامات لازم به عمل آید و در این زمینه به تلاش های خود ادامه می دهیم.

برون مرزي **‌1064 **‌





:: برچسب‌ها: خورشید ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: