نقش من در 'رسوایی' با مجید سوزوكی اخراجی ها تفاوت دارد
نوشته شده توسط : sasurse

وی روز سه شنبه به خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: فیلم سینمایی 'رسوایی' نسخه ایرانیزه شده از یك قصه تلخ اجتماعی است و این موضوع علت اصلی بازی من در این اثر سینمایی بود.

تفتی گفت: مضمون این فیلم سینمایی بگونه ای است كه تاكنون هیچ كارگردانی سمت این آن نرفته است.

بازیگر نقش 'جعفر' در فیلم 'رسوایی' تاكید كرد: 'جعفر' از جمله افرادی است كه برای رسیدن به اهداف مورد نظر خود تغییر ریل می دهد و فرمت كاركردن با ده نمكی برای من جالب بود.

تفتی ادامه داد: ده نمكی سكانس های مختلف فیلم خود را در ذهن خود ترسیم می كند و استوری بورد و مسایلی از این دست در ذهن او شكل می گیرد.

** رسوایی بر اساس بداهه گویی ساخته نمی شود

وی تاكید كرد: ده نمكی بر روی گفت وگوها تاكید فراوان دارد و در فیلم 'رسوایی' خبری از بداهه گویی نیست.

بازیگر مجموعه تلویزیونی 'شمس العماره' یادآور شد: ده نمكی تلاش كرده یك اتفاق اجتماعی را با تعریف آدم هایی از جنس مردم در فیلم 'رسوایی' آسیب شناسی كند و این اثر به لحاظ فكری و اندیشه ای در سطح بالاتری از دیگر آثار این كارگردان قرار دارد.

تفتی ادامه داد: 'جعفر' در فیلم رسوایی شخصیتی غلو شده ندارد و وی به اصطلاح لات است و گاها زورگیری می كند اما همین فرد سخت در جایی عاشق می شود.

** 'مجید سوزوكی' اخراجی ها را تكرار نمی كنم

این بازیگر سینما با اشاره به شباهت های نقش 'جعفر' و 'مجید سوزوكی' در 'اخراجی ها 1' گفت: در فیلم 'رسوایی'، 'جعفر' را بر اساس شاخص های بازی خود اجرا می كنم و با وجود اینكه كامبیز دیرباز به خوبی از پس بازی نقش 'مجید سوزوكی' برآمده اما من بر اساس نگاه خود نقش 'جعفر' را بازی می كنم.

تفتی با یادآوری آنكه بازی در این اثر سینمایی را با صحت كامل عقلی پذیرفتم ابراز امیدواری كرد كه نقش جعفر واقعیت پذیر باشد و بدور از غلو باشد.

وی پیچیدگی نقش 'جعفر' را علت بازی در فیلم 'رسوایی' عنوان كرد و گفت: در بازیگری به دنبال لذت قلبی بودم و به دنبال پیرشدن در جهانی هستم كه آن را دوست دارم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی 'شهر دقیانوس' با اشاره به بازی متفاوت 'الناز شاكردوست' در فیلم سینمایی 'رسوایی' افزود: وی برای حضور در نقش 'افسانه' انرژی زیادی صرف كرده است.

فیلمبرداری فیلم سینمایی 'رسوایی' به كارگردانی مسعود ده نمكی در میدان تجریش ادامه دارد.

فراهنگ ** 1983 ** 1071





:: برچسب‌ها: آب ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: