پس از نشست سوم مرداد درباره مذاكرات ایران و 1+5 تصمیم گیری می شود(بخش دوم)
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، 'رامین مهمانپرست' روز سه شنبه در نشست خبری هفتگی در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی ایرنا در باره مذاكرات آینده ایران و 1+5 اظهار داشت: طبق توافق مسكو قرار شد ابتدا نشست كارشناسان فنی در استانبول برگزار شود و تا زمانی كه این نشست به جمع بندی مناسبی برسد، معاونان آنها نشست دیگری را برای ارزیابی ابعاد سیاسی مذاكرات داشته باشند.

وی افزود: چنانچه جمع بندی مذاكرات آقای باقری و خانم اشمیت معاونان گروه های مذاكره كننده ایران و گروه 1+5 مثبت باشد و بتوانند دستور كاری برای ادامه مذاكرات فراهم كنند، در آن صورت نسبت به تعیین زمان و مكان بعدی مذاكرات تصمیم گرفته می شود.

وی خاطر نشان كرد كه قبل از مذاكرات نهایی بین آقای سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران و خانم كاترین اشتون مسول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تماسی برقرار می شود.

وی با بیان این كه رویكرد ما نسبت به مذاكرات مشخص است، گفت: هیات مذاكره كننده پیشنهاداتی را در مسكو مطرح و اعضای گروه 1+5 نیز نظرات خود را بیان كردند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی اظهار امیدواری كرد: مذاكرات فنی و معاونان دو طرف به جمع بندی مثبتی برسند تا گام هایی را به سمت جلو برداریم كه هم در جهت به رسمیت شناخته شدن حقوق ما تصمیماتی گرفته شود و هم در مورد اقداماتی كه نگرانی های طرف مقابل را برطرف سازد.

ادامه دارد....

سیام**2022**9129**9132**1572





:: برچسب‌ها: دریا , نیویورک ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: