640 میلیارد ریال به هوشمند سازی مدارس دولتی اختصاص یافت
نوشته شده توسط : sasurse

'قاسم مستقیم' چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا در اهواز افزود: هوشمندسازی مدارس در یك بازه زمانی سه ساله صورت می گیرد و در نخستین سال اجرای آن یعنی درسال تحصیلی 91-90 این مقدار اعتبار درنظر گرفته شد.

وی گفت: استان ها تا پایان شهریور باید با استفاده از این اعتبار نسبت به انجام كار اقدام كنند.

وی افزود: با بررسی كه درسطح استان ها انجام شده اكنون رقابت خوبی در این زمینه در بین استان ها ایجاد شده و آمار موجود حكایت از تحقق 20 تا 30 درصدی هوشمندسازی مدارس در كشور است.

وی اضافه كرد: هوشمندسازی درمدارس بخش خصوصی آغاز شده، مدارس خاص نیز با سرانه خودشان كار را شروع كرده اند و درمدارس دولتی نیز كار با استفاده از اعتبارات دولتی درحال انجام است.

مستقیم گفت: دراین راستا برای هر استان 20 میلیارد ریال اختصاص درنظر گرفته شده كه در مجموع برای 32 استان 640میلیارد ریال برای هوشمند سازی مدارس اختصاص یافته است.

وی درخصوص اقدامات انجام شده برای اجرایی كردن نظام 6-3-3در مدارس كشور نیز اظهار داشت: در بحث نیروی انسانی اعلام شد كه ازمیان افراد داوطلب از نیروهای مازاد پایه اول مقطع راهنمایی، نیروهای نهضتی،قراردادی، كارمعین و ... علاقه مندان با گذراندن یك دوره آموزشی دوماهه برای یك سال خدمت در مقطع ابتدایی به كار گرفته می شوند.

دبیر ستاد ثبت نام وزارت آموزش وپرورش همچنین گفت: جابجایی فضاهای آموزشی نیز درجهت تامین نیازها صورت گرفت، در موارد لازم نوسازی مدارس نیز وارد كار شد، دربرخی جاها نیز با ادغام كلاس ها یا مدرسه ها و...ساماندهی فضا انجام شده است.ك /3

643/641/ 640





:: برچسب‌ها: پارک , آسمان ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: