نرخ بیكاری در اسپانیا هشت درصد افزایش خواهد یافت
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش ایرنا، سازمان همكاری و توسعه روز سه شنبه اعلام كرد، در صورتی‌ كه این پیش بینی‌ ها واقعیت یابند، اسپانیا به عنوان یك كشور با اقتصاد پیشرفته كه بالاترین میزان بیكاری را دارا است، قلمداد خواهد شد.

این سازمان نگرانی‌ خود را نسبت به این افزایش بیكاری به ویژه در بین جوانان كه در كشورهایی‌ از جمله اسپانیا و یونان از سد 50 درصد گذشته ا‌ند را ابراز كرد و این در حالی‌ می‌ باشد كه میزان بیكاری در جوانان در مجموع كشورهای عضو سازمان همكاری و توسعه در ماه مه سال جاری 16 درصد بود .

سازمان مذكور اعتراف كرد كه بهبود شرایط بازار كار بستگی به بهبود اقتصادی دارد، موردی كه دولت نمی‌ تواند به طور مستقیم آن را كنترل كند.

این سازمان از مقامات اسپانیایی می‌ خواهد كه اقدامات لازم چه در سطح اقتصاد و دارایی كشور و چه در ثبات سیستم بانكی در اروپا را انجام دهند و در این امر دولت باید سیاست های كاری لازمی را انجام دهد كه موجب كاهش هزینه های افراد بیكار در دراز مدت شود و پایه های ایجاد موقعیت كاری را مستقر كند.

ارگان مذكور می‌ گوید كه نرخ بالای بیكاری در اسپانیا ممكن است كه در كوتاه مدت و به دلیل پیش بینی‌ های منفی‌ در رابطه با رشد در این كشور، تداوم یابد.

اروپام **1234**





:: برچسب‌ها: دوچرخه , مربع , سان فرانسیسکو ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: