معاون وزیر ارشاد: مدیریت هوشمندانه در داخل كشور نگرانی ها را زدوده است
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش خبرنگار ایرنا،حجت الاسلام و المسلمین'علی اكبر مسعودپور' روز سه شنبه در مراسم معارفه مدیركل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در رشت افزود: امروز ماهیت جنگ تغییر كرده و سنگرداران این جبهه، ارگان های فرهنگی هستند.

وی با بیان اینكه امروز كشور در شرایط جهاد گونه ویژه ای قرار دارد و گرفتار مخاصمه با دنیای استكبار است ، اظهار كرد: تكلیف بر ماست كه مجاهده كنیم و این یك وظیفه الهی است.

معاون پارلمانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح كرد: علی رغم تلاش های مذبوحانه استكبار، توسعه یافتگی اقتصادی در كشور به بهترین وجه دیده می شود بگونه ای كه حتی برخی از رسانه های بیگانه نیز با صراحت اعلام كردند اقتصاد ایران را نمی توان تحریم كرد.

حجت الاسلام مسعودپور ادامه داد: دشمن متوجه شده كه جامعه ما جامعه ای فرهنگی است و به همین دلیل فرقه سازی می كند.

وی با بیان اینكه مجموعه محورهای فرهنگی كشور هر كدام به گونه ای تحت تاثیر یك جریان استكباری قرار گرفته افزود: رویارویی با استكبار، كار بزرگی است كه نیاز به بصیرت و هوشیاری دارد و البته كه پیروزی به همراه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، در این مراسم با اهدا لوح سپاس از سوی وزیر از زحمات 'منصور ایمانی' مدیركل پیشین قدردانی و 'حمید حاذق نیكرو' به عنوان مدیركل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان معرفی شد.ك/2

1881/695





:: برچسب‌ها: فرانسه ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: