رسولی ن‍‍ژاد:رییس سابق فدراسیون تیراندازی با كمان موج سواری می كند
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش ایرنا، 'احمد رسولی نژاد' در حاشیه بازدید از سایت تیراندازی با كمان ورزشگاه آزادی درجمع خبرنگاران گفت: از مدت ها قبل درجریان مسائل این فدراسیون بودم، اما امروز تصمیم گرفتم به اینجا بیایم تا از نزدیك مسائل را بررسی كنم.در برخی رسانه ها مطالبی مطرح شده كه مصداق تشویش اذهان عمومی است درحالی كه ورزش كشور در آستانه بازی های المپیك نیازمند آرامش است.

وی اظهار داشت: گلایه ای دارم از كسانی كه مسئولیت شان در فدراسیون ها به پایان رسیده یا توسط وزیر طبق اساسنامه مجامع فدراسیون های ورزشی از كار بركنار شده اند، اما همچنان در پی بازگشت به سمت سابق خود هستند. دوران ریاست كریم صفایی در فدراسیون تیراندازی با كمان تمام شده بود و وزیر حق داشت فرد دیگری را به عنوان سرپرست فدراسیون منصوب كند.

رسولی نژاد ادامه داد: اگر قرار بود این جا به جایی برای ورزش كشور مشكل ساز شود باید در اسفندماه این اتفاق می افتاد. پس از ارسال نامه های فدراسیون های بین المللی دیگر رشته ها، كریم صفایی هم سوار بر این موج شده است و با ماكاتبات متعدد تلاش كرده است كه مجامع جهانی را علیه ایران تحریك كند.

وی تاكید كرد: صفایی با همان قانونی كه رییس فدراسیون شد از این سمت كناررفت بنابراین اقداماتش در تحریك فدراسیون جهانی عجیب به نظر می رسد. متاسفانه برخی رسانه ها هم در این راستا ازقول 'منابع آگاه'كه همه می دانند كیست مطالبی خلاف واقع منتشر می كنند. برخلاف اخبار برخی رسانه ها، مشخص است كه جز هیاهو كار دیگر انجام نشده است.

معاون حقوقی، استان ها و امور مجلس وزیر ورزش و جوانان تصریح كرد : تا این لحظه هیچ نامه ای مبنی برتعلیق فدراسیون تیراندازی باكمان به دست ما نرسیده است و مطمئن باشید با توجه به اهمیت بازی های المپیك اجازه عملی شدن تعلیق قایقرانی را هم نمی دهیم.

وی در باره بازدیدش از سایت تیراندازی با كمان مجموعه ورزشی آزادی گفت: تا پیش از حضورم در اینجا فكر می كردم كه كارهای بزرگی انجام شده و صفایی نیز اینگونه القا می كرد كه با كنار رفتنش از فدراسیون جلوی این كارهای عظیم گرفته شده است. حالا كه شرایط این سایت را می بینم متوجه شدم كه به غیر از هیاهو و هدر دادن بیت المال كار دیگری انجام نشده است.

رسولی نژاد افزود: خرید دو دستگاه موتورسیكلت ویژه كه یكی از آنها مشخص نیست در اختیار چه كسی قرا دارد، خرید چند قلاده سگ كه هزینه نگه داری آنها روزانه 50 هزار تومان بود و ساختن رستوران سنتی و استخر برخی از موارد هدر دادن بیت المال در این فدراسیون بود. به نظر من دستگاه های نظارتی باید در این موارد ورود كنند. زیرا بعد از هشت سال هیچ كار اساسی در این ورزش انجام نشده است.درحالی كه تیراندازی با كمان امكان توسعه در سراسر كشور را دارد تاكنون به چند ورزشكار محدود شده بود.

وی تاكیدكرد:من باتوجه به مسئولیتم بایددر مجلس هم پاسخگو باشم.خواهش من ازنمایندگان این است كه این موضوع را بررسی كنند. زیرا جای جای این سایت نشان می دهد كه میلیاردها تومان بیت المال تلف شده است. 10 میلیارد تومان بدهی برای فدراسیون تیراندازی با كمان بسیار سنگین است باید صفایی پاسخگو باشد و در این راستا اقدامات قانونی نیز انجام می شود.

معاون حقوقی، استان ها وامورمجلس وزیر ورزش وجوانان درباره مدارس تیراندازی با كمان آرش و آذر گفت: من نمی دانم والدین دانش آموزان چرا حاضر می شدند فرزندانشان با شرایط كنونی این مدارس تحصیل و ورزش كنند.

وی تصریح كرد: در شرایط كنونی و در آستانه بازی های المپیك باید منافع ملی برمنافع شخصی ارجحیت داشته باشد.اگرصفایی به كشورش تعصب داشته باشد نباید در وضعیتی كه كشور از هر سو تحت فشار است، آب به آسیاب دشمن بریزد.

ورزشی**2024**1590





:: برچسب‌ها: خانه , شب , عروسی ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: