ایران آمادگی خود را برای راه اندازی پروژه یك هزار مگاواتی برق در پاكستان اعلام كرد
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش ایرنا , هیات چهار نفره ایرانی به سرپرستی عباس علی آبادی رییس هیات مدیره و مدیر عامل شركت مپنا در دیدار با وزیر آب و برق پاكستان این موضوع را اعلام كردند.

علی آبادی نماینده كشورمان در امور انرژی همچنین در این نشست افزود : برای غلبه فوری بر بحران انرژی بویژه برق می توان از نصب نیروگاههای تولید برق 25 مگاواتی بهره برد.

این هیات فردا (سه شنبه دیداری ) نیز با كارشناسانی از وزارت آب و برق پاكستان در این وزارت خانه درباره ادامه همكاری در زمینه انرژی برق خواهد داشت.

در همین حال بر اساس بیانیه وزارت آب و برق پاكستان , چودری احمد مختار از حمایت های جمهوری اسلامی ایران بمنظور ارائه خدمات انرژی به كشورش و همچنین نگرانی های این كشور از بابت كمبود برق , قدردانی كرد.

در این بیانیه آمده است: مقامات پاكستانی معتقدند كه در فصل تابستان در این كشور در حدود پنج هزار مگاوات كمبود برق وجود دارد و دولت را وادار كرده است تا در سراسر كشور پروژه قطع برق را بكار ببندد.

دو كشور پیش از این در زمینه انتقال انرژی برق از ایران به پاكستان یك قرار داد یك هزار مگاواتی برای رفع كمبود انرژی در ایالت بلوچستان منعقد كرده اند.

1592

آساق ** 1095





:: برچسب‌ها: رودخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: