نماینده مجلس: خدمات دولت ارزشمند و ماندگار است
نوشته شده توسط : sasurse

'محمد اسماعیلی' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دولت طی چند سال گذشته خدمات بسیار مناسبی را در مسیر رشد و آبادانی كشور انجام داده است.

وی اظهار داشت: با وجود مشكلات و معضلات متعدد، كارهای جدی و سازنده ای در حوزه های گوناگون صورت گرفته كه هماینك بیش از گذشته متبلور و نمایان شده اند.

او توجه دولت در حوزه بهداشت و درمان را نیز چشمگیر و قابل توجه توصیف و بیان كرد: تعامل سازنده مجلس و دولت موجب شده اعتبارات بسیار خوبی در حوزه بهداشت و درمان با هدف تامین هزینه های درمانی و كمك به بیماران نیازمند اختصاص یابد.

این نماینده مجلس گفت: امسال نیز مجلس شورای اسلامی منابع بسیار خوبی را برای رفع مشكلات بهداشتی و درمانی مورد توجه قرار داده كه با این روند وضعیت بهداشت و درمان در سطح كشور بیش از گذشته ارتقا می یابد.

اسماعیلی در ادامه همچنین به تحریمهای جدید كشورهای اروپایی علیه ایران اسلامی اشاره و بیان كرد: طی 33 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان تحریمهای متعددی را علیه نظام اعمال كرده اند كه این اقدامات یكی پس از دیگری با شكست مواجه شده است.

وی اظهار داشت: تحریمهای اخیر موجب شد بسیاری از كالاهای وارده از خارج، در داخل كشور با توانمندی نخبگان ایرانی تولید شده و خودكفایی را به همراه داشته باشد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه تحریمها خللی در سازندگی و پیشرفت كشور ایجاد نكرده است گفت: اعمال تحریمهای متعدد اقتصادی منجر به خودباوری و ایستادگی ملت ایران شده است.

522/7320





:: برچسب‌ها: خانه ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: