300 هزار تخت برای پذیرش مسافران در مشهد آماده شده است
نوشته شده توسط : sasurse

'مجتبی رجایی' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به این ترتیب هم اینك 'ظرفیت دائم اقامتی' در مشهد 200 هزار تخت و 'ظرفیت موقت' برای فصل تابستان 100 هزار تخت است لذا در مجموع 300 هزار تخت در اقامتگاههای رسمی آماده خدمت رسانی به زائران و مسافران می باشد.

وی با اشاره به كاهش محدود ظرفیت اقامتی موقت در مشهد گفت: این كاهش ناشی از برگزاری كلاسهای اوقات فراغت تابستانی در مدارس از سوی آموزش و پرورش و پر بودن كلاسها است.

او افزود: تمامی اقامتگاههای موقت از جمله كمپها همچنان با ظرفیت گذشته خود مشغول بكار هستند و صرفا شماری از مدارس كه در نوروز اقدام به اسكان می كردند، از مجموعه ظرفیت اقامتی مشهد خارج شده اند.

مدیر كل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی در خصوص فعالیت منازل شخصی ساماندهی شده برای تابستان امسال نیز گفت: حدود 1200 منزل شخصی در مشهد مجوز موقت فعالیت در طول تابستان را اخذ كرده اند كه ظرفیت آنها 50 هزار تخت است.

وی افزود: شمار واحدهای اقامتی و ظرفیت موجود در شهر مشهد در حدی است كه به هیچوجه مشكل و كمبودی به لحاظ اقامتی در این شهر نخواهیم داشت.

او گفت: مشكلات متعددی در مورد منازل شخصی ای كه بطور غیرقانونی مسافر پذیرش می كنند وجود دارد لذا از مسافران درخواست می شود از اسكان در چنین اماكنی خودداری كنند.

رجایی اظهارداشت: اقامت در 'واحدهای اقامتی رسمی' نه تنها همراه با تامین امنیت، بهداشت و آسایش برای مسافران است بلكه سطح كیفی خدمات در آنها نیز از مطلوبیت خوبی برخوردار می باشد.

مدیر كل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: واحدهای اقامتی رسمی و مجاز، به صورت طبیعی برای به روز بودن و حضور در چرخه رقابت اقدام به ارتقا و اصلاح كیفی خدمات خود می كنند ضمن اینكه هرگونه نارضایتی در این واحدها قابل پیگیری است اما در واحدهای غیررسمی این امكان وجود ندارد.ك/3

7496/659





:: برچسب‌ها: شهرستان , تایوان , مردم ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: