درخواست مسوولان باشگاه مهرام برای اعزام این تیم به جای تیم ملی به جام استانكوویچ
نوشته شده توسط : sasurse

حامد آفاق روزدوشنبه در این باره افزود:مسئولان باشگاه مهرام درخواست حضور بازیكنان ملی پوش این تیم در باشگاه را داده اند و می خواهند به جای تیم ملی در مسابقات جام استانكوویچ حضور پیدا كنند.

وی بااشاره به اینكه سرمربی تیم ملی بابازیكنان جوان دراردوی اسلوونی حضور یافته،‌گفت: مسئولان باشگاه در صورت عدم موافقت با درخواست حضور ملی پوشان،‌ احتمال دارد كه تیم را راهی مسابقات باشگاهی نكنند.

***نبایدباتغییر زمان مسابقات باشگاه های آسیا موافقت می شد

آفاق تصریح كرد: اشتباه بزرگ این بود كه ایران قبول كرد مسابقات باشگاههای آسیا در مهرماه برگزار شود.البته با این شرایط مسئولان باشگاه مهرام حق دارند كه بازیكنان خود را در اختیار داشته باشند.

وی اظهار داشت: ما باید برای قهرمانی در مسابقات باشگاه های آسیا تلاش كنیم و با این وضعیت فكر می كنم بهتر است كه به خاطر حفظ آبروی خود در این رقابت های مهم شركت نكنیم.

وی درادامه خاطرنشان كرد:بایددر این شرایط حساس با توجه به اینكه تیم ملی بازی حساسی ندارد به مهرام توجه بیشتری شود و بازیكنان در اختیار باشگاه قرار گیرند.

آفاق تاكیدكرد:با وجود اینكه در جام استانكوویچ بازیكن خارجی نداریم، اما مهرام می تواند با جو مسابقات هماهنگ شود وباآمادگی بیشتری در رقابت های باشگاه های آسیا حضور پیدا كند.

وی بااشاره به اهمیت این رقابت ها، خاطرنشان كرد:تنها با وجود من، صمد نیك خواه بهرامی و مهدی كامرانی نمی توان به موفقیت در مسابقات باشگاه های آسیا امیدوار بود.

*** باید بازیكنان در اردوی تیم ملی انگیزه داشته باشند

ملی پوش تیم بسكتبال مهرام گفت:سرمربی جدیدتیم ملی درنظر داردبابرگزاری این اردو ها تیم را به مسابقات بین المللی تركیه اعزام كند.

وی ادامه داد: بازیكنان باید برای حضور در تمرینات تیم ملی انگیزه داشته باشند و ما در مسابقات غرب آسیا نیز انگیزه زیادی نداشتیم امابه طورحتم در باشگاه های آسیا بازیكنان انگیزه بسیار زیادی خواهند داشت.

ورزشی **9118**1590





:: برچسب‌ها: سیاه و سفید , جغرافیایی برچسب ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: