تمرین تاكتیكی پدافند هوایی ارتش در شمال غرب كشور آغاز شد
نوشته شده توسط : sasurse

این تمرین از ساعت شش صبح امروز آغاز و با آماده سازی تجهیزات و نیروی انسانی وارد مرحله عملیاتی شد.

سخنگوی این تمرین تاكتیكی، هدف از آن را پاسخ به عملیات روانی دشمنان به منظور خنثی كردن اثرات تبلیغی فعالیت های اخیر رسانه های منطقه علیه ایران عنوان كرد.

سرتیپ دوم' شاهرخ شهرام' گفت: نیروهای كشور نارنجی(دشمن فرضی) در قالب این تمرین، موج سنگینی از عملیات روانی را علیه كشور آبی (خودی) به راه انداختند و قصد داشتند از طریق عوامل نفوذی در منطقه، بحران ایجاد و با بزرگنمایی مشكلات و نارسایی های موجود، منطقه را با چالش مواجه كنند.

وی افزود: موج سنگین عملیات روانی از سوی نیروهای كشور نارنجی از طریق فرستنده های تلویزیونی، ماهواره ها، رسانه های منطقه ای و دستگاه های مستقر با تبلیغات گسترده ادامه یافت.

سرتیپ شهرام اضافه كرد:بااین حال،نیروهای كشور آبی با بهره گیری از ظرفیت رسانه های گروهی منطقه و اجرای برنامه های مناسب عملیات روانی، اثرات منفی برنامه های تبلیغی دشمن را خنثی كردند.

سخنگوی این تمرین تاكتیكی، اجرای طرحهای كمك رسانی، اعزام گروه های درمانی و اجرای اقدامات و طرحهای تامینی در منطقه را از بخش های اولیه این تمرین برشمرد و گفت: در این مرحله، طرحهای عملیات روانی بر روی آگاهی ساكنان منطقه نسبت به فعالیت های نیروهای خودی و دشمن ارزیابی شد.

قرارگاه تاكتیكی پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)مستقر در منطقه تمرین، ماموریت دارد با بهره گیری ازتوان عملیاتی منطقه پدافند هوایی شمال غرب(تبریز)در قالب كشور آبی و پایگاه های هوایی نیروی هوایی ارتش در منطقه و هواپیماهای بدون سرنشین این قرارگاه در قالب كشور نارنجی، این تمرین تاكتیكی را برگزار كند.

این تمرین در محدوده جغرافیایی به وسعت بیش از50 هزار كیلومترمربع به مركزیت منطقه پدافند هوایی تبریز به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

7232/587





:: برچسب‌ها: سیاه و سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: