مجلس در مقابله با تحریم ها با دولت همكاری می كند
نوشته شده توسط : sasurse

'محمد علی پور' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تحریم های برخی كشورهای غربی اقدام جدیدی بشمار نمی رود و سال ها است كه جمهوری اسلامی ایران با این كینه توزی ها مبارزه می كند.

وی گفت: همه ملت ایران شاهد هستند كه تاكنون این كشورهای زورگو هر چه در چنته داشتند برای به زانو درآوردن جمهوری اسلامی ایران بكار برده اند؛ اما خوشبختانه با یاری خداوند به نتیجه ای دست نیافته اند و ادامه تحریم ها ناشی از این نتیجه است.

سخنگوی كمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینكه دشمنان همواره از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده كرده اند، از جمله ترور دانشمندان هسته ای ایران اسلامی، افزود: آنان از هر روشی كه می توانستند در مسیر رشد و پیشرفت ملت ایران سنگ اندازی كردند اما زمانی كه متوجه شدند دیگر تمام تیرهایشان به سنگ خورده بار دیگر به ترفند قدیمی خودشان كه همان تحریم اقتصادی بود، روی آوردند.

نماینده مردم ماكو، چالدران و پلدشت در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دشمنان بر این باورند كه با در مضیقه قرار دادن ایرانیان می توانند آنان را از نظام و انقلابشان جدا كنند. اما آنان باید بدانند كه مردم این كشور پشت سر ولایت فقیه تا ابد ایستاده و از بیرق اسلام تا جان در بدن دارند، محافظت خواهند كرد و به امید خدا آنان آرزوهای سیاهشان را به گور خواهند برد.

وی اظهار داشت: هر چند كه شاید در برخی مواقع مشكلات كوتاه مدتی این تحریم ها برای كشور بوجود آورد؛ اما آن چه كه مهم است مردم و مسوولان با جدیت پشت سر رهبر انقلاب ایستاده و تا آخرین نفس در ركاب ولایت فقیه خواهند بود.

این عضو كمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان ساخت: مردم ایران طالب استقلال بوده و این امر را با هیچ چیز دیگری عوض نمی كند.

وی افزود: خوشبختانه دولت و مجلس برای مهار این تحریم ها مصمم هستند و بطور حتم هر اقدامی كه دولت در این زمینه انجام دهد با حمایت نمایندگان ملت خواهد بود و اگر نیاز به تصویب قوانین جدید نیز باشد، مجلس در این زمینه كوتاهی نخواهد كرد.

گزارمیز**9187**1542**





:: برچسب‌ها: بچه ها , عکاسی , تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: