سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند:هدف ما فرا آسیایی است
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از شبكه ورزشی كویت ، 'علیرضا افضل' جمعه شب در جمع خبرنگاران اظهارداشت: شنیده می شود ، مسابقات باشگاههای جهان راه اندازی خواهد شد و ما سرمایه گذاری خود را برای حضور موفق در این مسابقات آغاز كرده ایم .

وی افزود:بسیار خوشحالم كه توانستیم در سومین دوره مسابقات باشگاههای آسیا قهرمان شویم و در صورت برگزاری مسابقات فوتسال باشگاههای جهان ، به عنوان نماینده آسیا در مسابقات جهانی شركت كنیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان افزود: نگاه مسوولان باشگاه گیتی پسند به تیم فوتسال خود فرا آسیایی می باشد لذا تیم را بگونه ای بسته ایم كه در فصل آینده لیگ برتر ایران و مسابقات بین المللی بتوانیم قهرمانی شویم.

وی درباره بازی تیمش با تیم 'آردوس ' ازبكستان در دیدار نهایی ، گفت: ما از قبل می دانستیم كه تیم 'آردوس ' سعی می كند تیم ما را به جلو ببرد تا بتواند از فضاهای پشت مدافعین ما به گل برسد.

افضل تصریح كرد: از اینرو باتوجه به این موضوع بازی محتاط و منطقی انجام دادیم و بسیار خوشحالم كه توانستیم به عنوان قهرمانی دست یابیم.

وی تاكید كرد: دو تیم در دیدار نهایی این مسابقات نشان دادند كه فوتسال آسیا پیشرفت كرده است و بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: سطح این دوره از مسابقات نسبت به دوره های گذشته بالاتر بود و بهترین بازیكنان آسیا به همراه بازیكنان خوب خارجی در این مسابقات حضور داشتند.

وی از كنفدراسیون فوتسال آسیا و فدراسیون فوتبال كویت بخاطر برگزاری مطلوب این مسابقات تقدیر كرد.

افضل در پاسخ به سوال حاشیه ای یكی از خبرنگاران حاضر در این كنفرانس پیرامون استفاده از یك نوع لباس از اول تا پایان مسابقات نیز گفت: از اول با همین فرم لباس در مسابقات شركت كردم و خوشحالم كه با این نوع لباس كه به تن كرده ام توانستیم قهرمان شویم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان اعتقاد به ارتباط بین شانس و لباس خود در این مسابقات را رد كرد.

ورزشی**7132**1440





:: برچسب‌ها: خیابان , تابستان ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: