بازار مكاره سیاست در صحنه بین الملل با دروغ پیگیر منافع خود است
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش ایرنا، 'علی لاریجانی' جمعه شب در همایش نقش فعالیت های فرهنگی و مهدوی در تولید ملی در مركز همایش های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: تعداد طاغوت ها در عالم اسلامی زیاد شده است و متاسفانه برخی از آنها با ظاهر سازی در مورد احكام اسلامی، ماموریت خود را مهم جلوه می دهند.

وی ابراز داشت : متاسفانه برخی فرقه ها اقدام به تفرقه انداختن بین مسلمانان در كشورهای مختلف می كنند و برخی منحرفان به جای جنگ علیه آمریكا و صهیونیسم جهانی، به جان ملت های مسلمان افتاده اند.

لاریجانی گفت: آمریكا مدعی مدیریت جهانی است اما در همین مذاكرات 5+1 پیش از صحبت در نشست مسكو، ماموران آمریكایی به اسرائیل رفته و خط گرفتند و سپس پای به جلسه گذاشتند.

وی افزود : رییس جمهوری فعلی آمریكا به هنگام تبلیغات انتخاباتی خود دم از رفع مظلومیت های مسلمانان جهان زد و در مصر گفت كه گوشم به صدای اذان آشنا است.

وی ادامه داد: در این بین برخی افراد سهل اندیش نیز در كشور ما تصور كردند كه شرایط تغییر كرده است اما اوباما بر خلاف شعارهای خود عمل كرد.

رییس مجلس گفت: هیچ كدام از روسای جمهوری آمریكا تاكنون به اندازه اوباما بر علیه ایران قطعنامه صادر نكرده بودند و این قدر فشار نیاورده بودند اما در دوره او بیشترین قطعنامه و فشار بر علیه ایران و حقوق مسلمانان را شاهد بوده ایم.

وی گفت: مردم بحرین در مشقت بالایی هستند ،آن ها چیز عجیب و غریبی نمی خواهند و می خواهند كه هر كدام یك رای داشته باشند و بین رای شیعه و سنی تفاوت نباشد اما مجلس این كشور هم اكنون تنها با عدالت آمریكایی ها سازگار است.

وی ابراز داشت: جای تعجب است كه برخی كشورهای منطقه كه به سوریه نیرو برای عملیات انتحاری ارسال می كنند چرا برای بحرین چیزی نمی گویند در حالیكه این همان طاغوتی گری است .

همایش یك روزه نقش فعالیت های فرهنگی و مهدوی با حضور اعضای هیات و كانون خادم الرضا(ع) با همكاری این كانون و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، كمیته امداد امام (ره) و ستاد جشنواره فرهنگی دهه مهدویت با هدف بررسی نقش آموزه های مهدوی در فرهنگ تولید ملی برگزار شد.

1592/ ك/2

7408 / 380/





:: برچسب‌ها: طبیعت , هاوایی , نقاشی های دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: