افتتاح مركز زبان فارسی 'گلستان' در پایتخت قرقیزستان
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش ایرنا، در این آیین ابتدا رابط مدیر موسسه الهدی در بیشكك ضمن خوشآمدگویی به میهمانان، راه اندازی این مركز را گامی در جهت معرفی فرهنگ و ادبیات غنی فارسی و تقویت روابط دو كشور و دو ملت دانست.

سفیر ایران در قرقیزستان نیز با اشاره به نقش آموزش زبان فارسی در نزدیكی و شناخت دو ملت با فرهنگ و ادب یكدیگر، گزارشی از فعالیت های آموزشی سفارت جمهوری اسلامی ایران در گسترش مراكز زبان فارسی در این كشور ارایه كرد.

'منوچهر مرادی' با تاكید بر نقش و اهمیت زبان غنی فارسی در پیوند دو ملت از تلاشهای موسسه الهدی در آشنایی علاقه مندان به زبان فارسی تقدیر و تشكر كرد.

در این مراسم اساتید و شخصیت های علمی از كشورهای قرقیزستان ، تاجیكستان و آذربایجان دیدگاه خود را نسبت به افتتاح این مركز ابراز داشته و از اهتمام سفارت ایران در جهت تقویت و تجهیز مراكز زبان فارسی در دانشگاههای این كشور تقدیر و تشكر كردند.

مركز زبان فارسی گلستان با تجهیزات اهدایی سفارت ایران شامل امكانات صوتی و تصویری، شبكه های ماهواره ای جمهوری اسلامی ایران، اینترنت وای فای و همچنین كتابخانه غنی از آثار ادبی فارسی، امكان مناسبی را برای علاقمندان زبان فارسی در قرقیزستان مهیا كرده است.

این مركز از سال تحصیلی آینده آمادگی ارایه خدمات آموزشی به علاقه مندان قرقیزی را خواهد داشت.

1592

آساق**1558**1080





:: برچسب‌ها: ایالات متحده , لا , شیکاگو ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: