لاریجانی: دفاع از مظلومان فلسطین مرامی مهدوی است
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش ایرنا، 'علی لاریجانی' جمعه شب در همایش مهدویون در مركز فقهی ائمه اطهار (ع) قم افزود: در جامعه مهدوی كانون اصلی توحید گرایی است و جامعه باید موحد باشد و غیر خدا در آن قادر موثر شناخته نشود.

وی ابراز داشت: مناسبات خانوادگی و اجتماعی در جامعه مهدوی باید بر مبنای توحید باشد و حكومت اسلامی باید موثر واقعی در تعاملات مختلف را خدا بداند.

رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت : در جامعه مهدوی باید با ظلم مبارزه كرد و حضرت ولی عصر(عج) با ظهور خود قسط و عدل را در برابر ظلم و جور بوجود می آورد.

لاریجانی تاكید كرد: باید همواره با خردمندی در برابر ظلم بایستیم و اهل جهاد و مبارزه با ستمگران باشیم تا بنیه دفاعی و ظلم ستیزی در مسلمانان تقویت شود.

وی افزود: ظالمان امروز دنیا آمریكا و اسرائیل هستند و آنان با هر جریان بیداری كه در بین مسلمانان راه می افتد ، مبارزه می كنند.

وی خاطرنشان كرد: رشد علمی دیگر مشخصه جامعه مهدوی است و در جامعه ای كه حضرت قائم(عج) ظهور می كند افراد دانا بسیارهستند و استعدادها بالفعل می شود.

رییس مجلس افزود : در جامعه مهدوی حركت جامعه باید به سمت دانایی و رشد عقلانی باشد و جامعه خرافی به دور از جامعه آرمانی مهدوی است.

وی افزود : ولایت در مكتب اسلام جایگاهی تكوینی دارد و مسلمانان در عالم بدون پشتیبان نیستند و راهنما دارند.

لاریجانی در پایان گفت: انسان فیض الهی را از طرف ولی او دریافت می كند و با توسل به ولی خدا می توانیم به مودت خدا نزدیك شویم.

گفتنی است همایش بزرگ مهدویون به همت موسسه فرهنگی قرآنی نورالیقین با حضور جامعه بانوان قرآنی استان قم برگزار شد.

/1592/ك/2

7408 / 380/





:: برچسب‌ها: بهار ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: