رویانیان :بازیكنانی را با 100 میلیون بالای سقف قرار داد جذب كرده ام
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'محمد رویانیان ' روز پنجشنبه-15 تیرماه - در محل تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران ، افزود: اگر فردی در فوتبال حقیقت را بگوید ، آدم بد داستان خواهد شد. مطمئن باشید من در مورد تمام پشت صحنه های فوتبال حقیقت را بیان می كنم.

وی افزود: اگر من در پرسپولیس چند بازیكن را با 100 میلیون تومان بالای سقف قرار داد جذب كرده ام آیا بدان معنا است كه سایر مدیران سقف را كاملا رعایت كرده و در مورد قراردادهایی كه بسته اند حقیقت را می گویند.

وی تصریح كرد: تصور نمی كنم مبلغ قرار دادهایی كه در فوتبال ایران ثبت می شود به صورت صحیح و حقیقی اعلام شود.

وی اظهار داشت : در این روز مبارك (نیمه شعبان ) قسم یاد می كنم پس از حضورم در باشگاه پرسپولیس تا كنون 5/4 میلیارد تومان از دولت دریافت كرده ام و این درحالی است كه باشگاه استقلال كه رقیب ما محسوب می شود مبلغ هفت میلیارد تومان دریافت كرده و برخی باشگاههای صنعتی حتی بودجه های بسیار بیشتری در اختیار دارند.

رویانیان با اظهار تاسف از وضعیت فوتبال كشور گفت: در فضای این فوتبال اگر كسی حقیقت را بگوید 'آدم بد ' خواهد شد و فردی كه دروغ بگوید محبوبیت كسب می كند.

مدیر عامل پرسپولیس با بیان اینكه اعلام مبلغ قرارداد سرمربی مرسوم نیست و هیچ سرمربی این مبلغ را اعلام نمی كند ، افزود: نه تنها مبلغ قرار داد سرمربی را اعلام می كنم، بلكه می گویم كه از محل فروش 'علیرضا حقیقی ' توانستیم پول برای كادر فنی فراهم كنیم .

رویانیان در خصوص اینكه گفته می شود ، مربی پرتغالی تیم پرسپولیس با دلار به قیمت آزاد وارد ایران شده است ، گفت: این موضوع اصلا صحت ندارد زیرا من وی را با دلاریكهزار و 200 تومانی جذب كرده ام و چون حقیقت را گفته ام برای مربی حاشیه درست شده است . این درحالی است كه برخی تیم ها تنها برای جذب یك نفر از اعضا كادر فنی این مبلغ را پرداخت می كنند.

وی با اشاره به اینكه باشگاه پرسپولیس لیدر ندارد، افزود: لیدری كه می خواهد برای باشگاه پرسپولیس كار كند نباید نوكر دیگران باشد زیرا برخی لیدرها تصور می كنند باید نوكر مربیان باشند و مربیان دیگر را تخریب كنند و پرسپولیس چنین لیدرهایی را نمی خواهد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تاكید كرد : لیدری كه وابسته نباشد و حضورش در سكوها موثر و سازنده باشد مورد توجه باشگاه است و از همین جا اعلام می كنم ، لیدر باید با شخصیت باشد.

رویانیان در مورد جذب بازیكنان جدید نیز گفت: درصدد جذب دو بازیكن هستیم كه اولی دروازه بان و دیگر هافبك دفاعی یا بازیكن دفاع چب است و این بازیكنان باید سطح بالایی داشته باشند.

این مدیر در مورد جذب ' محمد رضا خلعتبری' گفت: در آغاز فصل نقل و انتقالات با خلعتبری صحبت كردم ولی سه باشگاه پرسپولیس ، استقلال و سپاهان اصفهان بدنبال جذب این بازیكن هستند.

وی با بیان اینكه هنوز تصمیمی در مورد جذب خلعتبری نگرفته است ، افزود: با توجه به شرایط فعلی هر باشگاهی كه بخواهد این بازیكن را جذب كند باید مبلغ بالاتری هزینه كند.

وی در مورد جذب جواد نكونام در جایگاه یك بازیكن بین المللی ادامه داد: هر مدیر باشگاهی كه بخواهد نكونام را جذب كند نباید از وی استفاده ابزاری كند.

رویانیان گفت: بامدیر جواد نكونام صحبت كرده ام تا بتوانیم وی را بدون حاشیه جذب كنیم.

مدیر باشگاه پرسپولیس افزود: برای بازیكنانی كه بالای سقف قرار داد، پول پرداخت شده است را در نامه ای به فدراسیون فوتبال اعالم خواهد كرد تا بدانند ما چیزی برای پنهان كردن نداریم .

مدیر عامل پرسیپولیس ضمن انتقاد از نحوه قرعه كشی لیگ گفت: در یك قرعه كشی اتفاقی و خودجوش تیم ما بیشتر بازیهای ابتدایی لیگ را در خارج از خانه اش بازی می كند و نمی دانم چطور به صورت اتفاقی تیم ما باید در فصول گرم در شهرهای جنوبی و در فصول سرد در شهرهای سردسیر بازی كند و برای نخستین بار در تاریخ فوتبال ایران كسر امتیاز ، محروم شدن بازیكن و هواداران تنها برای تیم ما اتفاق می افتد.

وی تاكید كرد 'مسوولان در فدراسیون فوتبال همیشه می خواهند ما را بزنند' و ما اعلام می كنیم ما در خدمت شما هستم اما هواداران ما را نزنید و محرومیت ما را ببخشید.

وی در پایان از همزمانی شروع كار 'مانوئل ژوزه ' با نیمه شعبان ، در پرسپولیس اظهار خرسندی كرد.

ورزشی **9118**1553





:: برچسب‌ها: عروسی , جشنواره ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: