كاهش 20 درصدی شهریه رشته های دانشگاه آزاد اسلامی
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا ، ' فرهاد دانشجو 'صبح پنجشنبه در بازدید از یكی از حوزه‌های آزمون دانشگاه آزاد واقع در واحد علوم و تحقیقات در جمع خبرنگاران افزود: اكنون در مقطع كاردانی و كارشناسی ناپیوسته با توجه به معدل ، امكان كاهش20درصد شهریه وجود دارد ولی از این پس در همه رشته ها این كاهش لحاظ می شود.

وی از كاهش 13 درصدی داوطلبان آزمون دانشگاه آزاد خبر داد و در عین حال اظهار داشت : در برخی رشته‌ها مثل حقوق، مكانیك، عمران و معماری كه متقاضی زیاد است امكان قبول نشدن وجود دارد .

دانشجو در پاسخ به قضیه واحد آكسفورد دانشگاه آزاد اسلامی گفت :اسمی به نام واحد آكسفورد وجود دارد، اما برای گرفتن مجوز باید به یكسری از استانداردها برسد.

وی در خصوص پول‌های واریز شده به نام واحد آكسفورد ، افزود:تمام پولهای واریزی به حساب دانشگاه ازاد بوده و اصلا سیستم حسابرسی قوی دانشگاه آزاد اجازه نمی‌دهد كه پول به حساب شخصی واریز شود.

این مقام دانشگاه آزاد اسلامی توضیح داد: واحد آكسفورد از سال 82 تاسیس شده و طی این سالها نزدیك به شش میلیون پوند برای این واحد هزینه و پول‌ها به حساب دانشگاه واریز شده ، اما باید بررسی شود تا متوجه شویم پول‌ها كجا هزینه شده است.

دانشجو در پاسخ به وقایع رخ داده در جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: من از اعضای حقیقی و حقوقی هیئت امنای دانشگاه آزاد هستم. عضو حقوقی به عنوان رییس دانشگاه و عضو حقیقی به عنوان نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی، بنابراین دو كرسی را اشغال كرده‌ام و به همین علت شورای عالی انقلاب فرهنگی به فكر جایگزین كردن شخصیت حقیقی من در هیات امنای دانشگاه آزاد است.

دانشجو در مورد تجمیع كنكور كارشناسی ناپیوسته اظهار داشت : بیش از سه ماه در مركز آزمون و امتحانات كار كارشناسی دقیق برای این منظور صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینكه برای 85درصد داوطلبان ظرفیت پذیرش داریم ، ادامه داد: اولویت ما افزایش كیفیت است و سعی می‌كنیم سالانه هشت تا 10 درصد افزایش ظرفیت داشته باشیم.

دانشجو خاطرنشان كرد:بر اساس مصوبه مجلس تا پایان سال 93 در پی حذف كنكور بودیم و اكنون در رشته‌های كارشناسی ناپیوسته كمی جلوتر هستیم.

رقابت بیش از 250 هزار داوطلب رشته های غیرپزشكی دانشگاه آزاد اسلامی امروز - پنجشنبه در نوبت صبح و بعد از ظهر با شركت 250 هزار و 817 داوطلب در كشور آغاز شد.

اجتمام **9022**1553





:: برچسب‌ها: سفر , فرمت مربع ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: