حرم منور رضوی در شب میلاد منجی عالم بشریت غرق در شادی و سرور
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش خبرنگار ایرنا، به این مناسبت مراسم باشكوهی در صحن جامع رضوی حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار شد و هزاران نفر از زائران و مجاوران این مكان قدسی، خجسته میلاد آخرین حجت الهی حضرت بقیه الاعظم را گرامی داشتند.

این مراسم بعد از نماز مغرب و عشا و با مداحی و سخنرانی در وصف دوازدهمین اختر تابناك آسمان امامت و ولادت برگزار شد و پیش از آن هزاران زائر و مجاور با تشرف به حرم منور رضوی، میلاد امام عصر (عج) را به پیشگاه مقدس جدشان حضرت امام رضا (ع) تبریك و تهنیت گفتند.

بر پایه این گزارش، در شب میلاد امام زمان(عج) همچنین تمامی صحن ها، رواق ها، گنبد و گلدسته های حرم مطهر رضوی، خیابان های منتهی به این مكان مقدس، معابر، كوچه ها و دیگر خیابان های سطح شهر مشهد به طرز باشكوهی آذین بندی شده است .

به همین مناسبت، امشب در گوشه گوشه شهر مقدس مشهد، جشن های میلاد امام عصر (عج) برگزار شد و مردم ولایتمدار به ویژه جوانان با برپایی ایستگاه های صلواتی از رهگذران با شربت و شیرینی پذیرایی كردند.

این گزارش حاكیست، در ساعت 21 امشب نیز در 47 نقطه مشهد با شلیك گلوله های منور، آسمان این شهر نور افشانی شد و جلوه های زیبایی را خلق كرد.

خبرنگاران ایرنا از سایر شهرستان های خراسان رضوی نیز گزارش دادند كه امشب مراسم ویژه ولادت آخرین منجی عالم بشریت، قائم آل محمد(ص)، امام زمان (عج) برگزار شد و شیفتگان و رهروان آن حضرت برای ظهور آن امام همام، دست به دعا برداشتند.

659**1368**





:: برچسب‌ها: ظروف چینی , پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: