ایران باید با اندیشه و كار ایرانی ساخته شود
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، محمود احمدی نژاد پس از افتتاح طرح توسعه تولید آهن اسفنجی در مجتمع فولاد مباركه اصفهان، در سخنانی اظهار داشت: ما می توانیم به دست توانمند متخصصان داخلی، ایران را بسازیم و راهی هم جز این نداریم.

رییس جمهوری اظهار داشت: مخالف آمدن خارجی ها و كار كردن آنها در كشور نیستم و آن را امر بدی نمی دانم؛ اما وقتی كه كار بدست توانمند ایرانی قابل انجام است، چرا باید كارها را به دست دیگران بسپاریم؟

وی با اشاره به طرح صنعتی بزرگی كه امروز در مجتمع فولاد مباركه اصفهان افتتاح شد، گفت: كاری كه امروز در مجتمع فولاد مباركه انجام شد، سند افتخار ملت ایران است و باید این مسیر را ادامه دهیم.

احمدی نژاد، ساختن ایران را بالا بردن پرچم همه خوبی ها و ارزش های الهی در عالم دانست و گفت: ملت ایران این توانایی را دارد كه پیشگام و پیشتاز سازندگی و برقراری حكومت الهی باشد.

رییس جمهور تاكید كرد: پیامی كه از ایران به جهان منتشر شده است یك پیام الهی و رهایی بخش است و امروز نگاه ها و امیدهای ملت های آزادی طلب دنیا به سمت ملت بزرگ ایران است و هر خبر پیشرفتی كه از ایران منتشر می شود همه ملت های آزاده جهان از آن خشنود می شوند.

** كشف معادن غنی آهن در كویر مركزی

رییس جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این كه معادن بسیار غنی در كشور در زمینه های گوناگون وجود دارد، گفت: در كویر مركزی ایران به تازگی مناطقی كشف شده است كه معادن غنی سنگ آهن با خلوص بیش از 90 درصد در آن وجود دارد و فقط یك مورد از این معادن كه شناسایی شده است طبق برآوردهای انجام شده بیش از 50 میلیارد تن سنگ آهن غنی را در خود جای داده است.

وی تاكید كرد: امروز زمان آن است كه دست به دست هم دهیم و با یك حركت جهشی در زمینه تولید فولاد به جایی برسیم كه بتوانیم فولاد را به یكی از اقلام مهم صادراتی كشور تبدیل كنیم.

احمدی نژاد با تقدیر از همه كسانی كه برای پیشرفت كشور خدمت می كنند و به ویژه كارگران و كاركنان فولاد مباركه اصفهان گفت: من با افتخار دست تك تك كارگران فولاد مباركه را می بوسم چرا كه سهم بسیار زیادی در ارتقای جایگاه ایران دارند.

احمدی نژاد گفت: امروز روز ساختن ایران است و هر روز كه یك طرح جدید ساخته و افتتاح می شود یك گام بزرگ و بلكه چند گام ، كشور را جلوتر می برد.

رییس جمهوری در ادامه اظهار داشت: من به توانایی مردم بزرگ استان اصفهان ایمان و یقین دارم مردم این استان می توانند كارهای بزرگی را برای پیشرفت و سرعت بخشیدن به گردش چرخ سازندگی كشور انجام دهند.

سیام**1723**9132*





:: برچسب‌ها: بچه ها , گل ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: