سلیمی:طلای المپیك به نام ایران است
نوشته شده توسط : sasurse

بهداد سلیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینكه 9ماه است در شرایط سخت تمرین می كنم،افزود:می خواهم در اولین حضورم در المپیك پیام آور شادی باشم و پرچم ایران را در لندن به اهتزاز درآورم.

وی تصریح كرد:تمام خستگی ها زمانی از یاد می رود كه مدال طلای المپیك را بر گردن بیاویزم و برای رسیدن به این افتخار از هیچ كوششی دریغ نخواهم كرد.

قهرمان فوق سنگین وزنه برداری كشورمان گفت:با تمرینات و برنامه ریزی كه داشتیم اكنون به 90 درصد آمادگی دست یافته ام و طبق برنامه تا آغاز بازیهای المپیك به آمادگی كامل می رسم. وی افزود:تجربه المپیك را ندارم اما از نظر ذهنی و روانی خودم را برای همه چیز آماده كردم و اعتقاد دارم آمادگی ذهنی به مراتب مهم تر از آمادگی بدنی است. با این شرایط دورخیز بلندی برای رفتن روی سكو المپیك كرده ام و اگر خدا كمك كند سرود جمهوری اسلامی ایران را در محل بازیها طنین انداز خواهم كرد.

سلیمی گفت: مهم ترین رقبای من قهرمانانی از كشورهای روسیه، آلمان و كره هستند و سجاد انوشیروانی نیز به عنوان دیگر نماینده ایران نزدیك ترین رقیب من است. امیدوارم مدالهای طلا و نقره از آن ایران شود تا زحمات چند سال اخیر به سرانجام برسد.

بخت نخست مدال طلای كاروان وزنه برداری ایران در بازیهای لندن تاكید كرد: سال گذشته بیشترین قرار داد لیگ را با 35 میلیون تومان داشتم، با توجه به این كه ركوردار جهان هستم امسال پیشنهاد 60 میلیون تومان را دادم اما هیچ تیمی قبول نكرد و امسال بدون تیم مانده ام.

وی تصریح كرد:نمی دانم چرا به ورزشهای انفرادی آن طور كه شایسته و بایسته است بها داده نمی شود، مگر ما چند ورزشكار داریم كه می توانند در المپیك برای ایران مدال آور باشند. جا دارد مسوولان بیشتر به این مهم توجه داشته باشند و اجازه دهند قهرمانان از شرایط یكسانی برخوردار شوند.

سلیمی در ادامه گفت:در این مدت وزیر ورزش و جوانان اقدامات خوبی را انجام داده و استاندار مازندران نیز گامهایی را در این جهت برداشته است، اما هنوز مشكل داریم.

وی افزود:تمام درآمد یك وزنه بردار از محل پاداش هایی است كه دریافت می كند و با 150 تا 160 میلیون تومان طبیعی است كه نمی توان زندگی را اداره كرد. من اگر چند المپیك شركت كنم می توانم خانه ای در تهران بخرم و نمی دانم تا چه مدت می توانم این فشار سخت تمرینات را تحمل كنم.

سلیمی گفت:در وزنه برداری پول نیست اما افتخار و محبوبیت خاصی دارد كه آن را با هیچ چیز در دنیا عوض نمی كنم. من باید افتخار آفرین باشم و از مسوولان نیز می خواهم ما را حمایت كنند.

ورزشی**0661**1440





:: برچسب‌ها: آسمان , انگلستان ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: