آندره ویلاش بواش به تاتنهام رفت
نوشته شده توسط : sasurse
آندره ویلاش بواش

آندره ویلاش بواش فصل پیش بهار لندن را ندید.

آندره ویلاش بواش سرمربی تیم شمال لندنی تاتنهام شد.

ویلاش بواش پس از پذیرفتن مربیگری تاتنهام گفته است:" برای من این یکی از هیجان انگیزترین فرصت های مربی گری در لیگ برتر است"

این مربی ۳۴ ساله با درخشش در پورتو، از ابتدای فصل گذشته به استمفورد بریج رفت ولی پس از نه ماه از کار برکنار شد و جایش را به دستیارش روبرتو دی‌ماتئو داد.

تاتنهام در فصل قبلی لیگ برتر انگلستان فراز و فرودهای بسیاری داشت.در پایان نیم فصل اول این تیم یکی از مدعیان قهرمانی به حساب می آمد ولی در نهایت فصل را پشت سر رقیب قدیمی اش آرسنال به پایان رساند.

مدیران باشگاه تاتنهام در سه هفته گذشته و پس از اخراج هری ردنپ، گزینه های مختلفی را برای مربی گری این تیم در نظر داشتند، مربیانی مثل، لوران بلان مربی تیم ملی فرانسه در یورو ۲۰۱۲، دیوید مویز سرمربی اورتون و روبرتو مارتینز سرمربی ویگان اتلتیک.

دیوید لوی مدیرعامل باشگاه تاتنهام، در مورد انتخاب ویلاش بواش بعنوان سرمربی تاتنهام گفته است: "من خیلی خوشحالم که آندره پذیرفت سرمربی جدید ما باشد، او به داشتن دانش فنی فوق العاده و ساختن تیم هایی با سازمان دهی خوب، که می توانند فوتبالی جذاب و تهاجمی ارایه کنند، معروف است."

در تابستان سال گذشته آندره ویلاش بواش یکی از مربیانی بود که بسیاری از باشگاه های اروپایی خواستار به خدمت گرفتن او بودند. پورتویی که او هدایتش را بر عهده داشت، بدون حتی یک باخت، قهرمان لیگ پرتغال و لیگ اروپا شد. اما او در چلسی نتوانست، افتخاراتی که با پورتو کسب کرده بود را تکرار کند. برخی علت اصلی عدم موفقیت او در چلسی را برخی بازیکنان با سابقه مثل جو کول،فرانک لمپارد و نفوذ آنها بر تیم می دانند.

بعد از انتخاب سرمربی جدید تاتنهام دیوید لوی مدیرعامل این باشگاه خبر از خریدهای جدید این باشگاه پیش از آغاز فصل جدید فوتبال انگلستان داد. او گفته است:" ما الان باید پتانسیلی را که در بخش های مختلف تیم وجود دارد افزایش دهیم. ما باید در تابستان تیم اصلی را در پست های کلیدی با بازیکنانی که باعث موفقیت تیم خواهند شد، تقویت کنیم"

تاتنهام فصل آینده لیگ برتر را در به دیدار نیوکاسل خواهد رفت. همچنین ویلاش بواش در اواخر مهر ماه میهمان تیم سابقش چلسی در وایت هارت لین خواهد بود.





:: برچسب‌ها: آبی , روز تعطیل ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: