نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش روز سه شنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی شركت فرهیختگان، در این مسابقات كه هر ساله توسط انجمن جهانی نظام پیشنهادها برگزار می شود، پپیشنهادهای برتر از اقصی نقاط جهان توسط نمایندگان این انجمن در كشورهای گوناگون جمع آوری و به رقابت گذاشته می شود.

طی اعلان رسمی انجمن جهانی ایده ها، مورخ دهم تیر ماه 1391، دو پیشنهاد برتر ایران، موفق به دریافت گواهینامه سطح دو Highly Commended Certificate شدند.

پیشنهاد تولید نخ صد در صد پلی استر برای ساخت فرشهای گل برجسته، ارائه شده از سوی عبداله زاده و فخار زاده از شركت نفیس نخ و پیشنهاد مدل تكامل نظام پیشنهادها در سازمان هواشناسی، ارائه شده توسط 'احمدرضا احمدی ' از سازمان هواشناسی، ایده های برتر ایران بودند.

در كنفرانس سالانه انجمن جهانی نظام پیشنهادها كه هشتم نوامبر 2012 (18 آبان 1391) برگزار می شود، پیشنهادهای مذكور ارائه و جوایز برندگان طی مراسم ویژه ای اعطا خواهد شد.

ارزیابی پیشنهادهای ارائه شده در این مسابقات هر ساله اردیبهشت ماه برگزار می شود و متقاضیان در ایران برای حضور در مسابقات سال 2013 می توانند با مراجعه به سایت نمایندگی این انجمن www.Fzs.ir جهت شركت در مسابقه جهانی ایده های سال آینده اطلاعات لازم را كسب كنند.

اقتصام**1561





:: برچسب‌ها: هنر ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: