قلعه نویی از امروز بر تمرینات تیم استقلال در تركیه نظارت می كند
نوشته شده توسط : sasurse

'میرشاد ماجدی' سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان این مطلب افزود :با بازگشت قلعه نویی كه برای تماشای دیدار پایانی رقابتهای فوتبال جام ملتهای اروپا به اوكراین سفر كرده بود ، وی از امروز بر تمرینات تیم استقلال نظارت خواهد كرد.

وی افزود:در مدتی كه قلعه نویی در تركیه حضور نداشت، دیگر اعضای كادر فنی تیم فوتبال استقلال طبق برنامه تنظیمی از سوی وی بر نحوه تمرینات بازیكنان این تیم نظارت می كردند.

ماجدی با ردبرخی مطالب رسانه های خبری مبنی بر اینكه،كاپیتان تیم استقلال درتركیه مشخص می شود، گفت:چنین چیزی صحت ندارد وبازیكنان تیم استقلال بدون اعتنا به این مطالب تمرینات خود را انجام می دهند.

وی در باره سه دیدار تداركاتی كه قرار است تیم استقلال در اردوی تركیه انجام دهد، اظهار كرد: از سه دیداری كه قرار است در تركیه برگزار كنیم، دیدار با تیم ' الازیگ اسپور ' كه به رقابتهای فوتبال باشگاه های برتر تركیه صعود كرده است ، مشخص شده و دو دیدار باقی مانده فردا معلوم خواهد شد.

ماجدی با اشاره به تشكیل اردوی تیم فوتبال استقلال تهران در منطقه پندیك در استانبول افزود: در مدت سه روزی كه از تشكیل اردوی این تیم در استانبول می گذرد، 18بازیكن تیم استقلال زیرنظردیگر اعضای كادرفنی تمرینات بدنسازی و كار با توپ خود را انجام داده اند.

وی افزود:در برنامه ریزی تدوین شده، بازیكنان تیم استقلال صبح ها به تمرینات بدنسازی می پردازند و بعد از ظهرها كار با توپ دارند.

ماجدی با اشاره به محل اسكان و تمرین تیم استقلال تهران در اردوی تركیه اظهار داشت:فاصله اندك محل اسكان و تمرین بازیكنان سبب شده است كه با مشكلی در این زمینه مواجه نشویم .

وی هدف از تشكیل اردوی آمادگی تیم استقلال تهران در تركیه را آمادگی این تیم برای شركت درفصل آتی لیگ فوتبال باشگاه های برتر ایران دانست و گفت:با توجه به زمانی كه در اختیار داریم ، تلاش می كنیم تیمی قدرتمند را روانه لیگ فوتبال باشگاه های برتر ایران نماییم تا از نام این باشگاه دفاع كند.

خاورم ** 230





:: برچسب‌ها: موزه ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: