14 اولویت كاری كمیسیون اقتصادی مشخص شد
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، 'روح الله بیگی' نماینده مردم شاهین دژ، تكاب و میاندوآب ظهر امروز در حاشیه جلسه علنی مجلس در جمع خبرنگاران اولویت های كاری كمیسیون اقتصاد را تشریح كرد.

وی اولین برنامه كمیسیون را اصلاح قانون اخذ مالیات بر مابه التفاوت قیمت فروش زمین و مسكن خواند و افزود: قانون جامع مبارزه با مفاسد اقتصادی و همچنین اصلاح همزمان قانون كار و قانون تامین اجتماعی از اولویت های دوم و سوم این كمیسیون است.

بیگی در ادامه اظهار داشت: قانون ساماندهی نظام توزیع كالا و خدمات در كشور و تجمیع قوانین پولی و بانكی در یك قانون جامع و پاسخگو كردن سیاست های گذار پولی را از اولویت های چهارم، پنجم و ششم نام برد.

نماینده مردم شاهین دژ، تكاب و میاندوآب در ادامه با اشاره به دیگر موارد برنامه كاری این كمیسیون، خاطر نشان كرد: اصلاح قانون اجرای سیاست های كلی اصل 44 قانون اساسی، اصلاح برخی مواد قانونی مالیات بر ارزش افزوده، قانون نظام آماری ملی و اصلاح تجمیع قوانین صنعت بیمه و بیمه مركزی در قالب یك قانون منسجم را از دیگر موارد یاد شده در برنامه این كمیسیون دانست.

نایب رییس اول كمیسیون اقتصادی مجلس اصلاح قانون و مقررات صادرات و واردات همزمان با بازنگری در قوانین مناطق آزاد، به هنگام سازی قانون تجارت، قوانین برنامه و بودجه و اصلاح قانون بخش تخلفات در سیستم كشور را از دیگر برنامه های كاری كمیسیون اقتصادی دانست.

وی در پایان آخرین مورد از برنامه های كاری كمیسیون متبوعش را به اصلاح قانون بازار، اوراق بهادار كشور اشاره كرد.

سیام**9250**9132 1418





:: برچسب‌ها: ایتالیا , نیویورک , دختر ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: