18 نمایش در چهارمین روز جشنواره نمایش عروسكی به صحنه می رود
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، روز سه‌شنبه (13 تیرماه)، شش نمایش از كشورهای كره جنوبی، ‌آلمان، بلاروس، ایتالیا، تركیه و هند اجرا می‌شود.

تالار اصلی مجموعه تئاترشهر دومین روز اجرای 'داستان دالا' به كارگردانی 'جو هیون ‌سان' از كشور كره جنوبی را در نوبت‌های 18 و 20 پشت سر می‌گذارد.

تالار سایه نیز در نوبت‌های 17 و 19 خود شاهد اجرای 'رومپل اشتیلزشن' به كارگردانی 'آندریاس بلاشكه' از كشور آلمان است.

نمایش 'ملی' به كارگردانی افسانه زمانی روز سه‌شنبه در تالار چهارسو و در نوبت‌های 18 و 30 دقیقه و 20 و 30 دقیقه اجرا می‌شود.

تالار قشقایی در نوبت‌های 17 و 30 دقیقه و 19 و 30 دقیقه به اجرای نمایش 'ماه سالیبر' به كارگردانی 'روسلان كوادسف' از بلاروس اختصاص دارد.

در كارگاه نمایش مجموعه تئاترشهر نمایش 'تغییر در موقعیت یك قوری' به كارگردانی طلیعه طریقی و مهدی شاه‌پیری در نوبت‌های 16 و 18 اجرا می‌شود.

نمایش' H2O ' كار 'وانیا پوچی' از ایتالیا دومین روز اجرای خود را در تماشاخانه سنگلج پشت سر می‌گذارد. این نمایش در نوبت‌های 18 و 20 اجرا می‌شود.

تالار هنر از دیگر تالارهای جشنواره تئاتر عروسكی تهران مبارك، در این روز به اجرای نمایشی از بابلسر اختصاص دارد. در این تالار نمایش 'خیاط باشی + 4 اپیزود دیگر'‌كه كارگردانی آن را لیلا حسین‌زاده برعهده دارد در نوبت‌های 17 و 30 دقیقه و 19 و 30 دقیقه روی صحنه می‌رود.

نمایش 'فیل در تاریكی' به كارگردانی فاطمه كریم‌خان در تالار گلستان مركز تولید تئاتر كانون پرورش فكری روی صحنه می‌رود. این نمایش دو اجرا در نوبت‌های 16 و 18 انجام می‌دهد.

تالار فردوسی ساعت 20 و 30 دقیقه شاهد اجرای 'اپرای عروسكی حافظ' است كه با كارگردانی بهروز غریب‌پور و مدت 110 دقیقه روی صحنه می‌رود.

خانه نمایش در این روز نمایش 'مشق لعبتك' كار داود فتحعلی‌بیگی را با شیوه سیاه‌بازی عروسكی و در نوبت‌های 17 و 19 روی صحنه دارد.

خانه نمایش شماره دو نیز سومین اجرای 'هیولای زباله' كار چنگیز اوزك از تركیه را در ساعت 18 پشت سر می‌گذارد.

در فرهنگسرای نیاوران چهارمین شب اجرای 'شاه عالم‌تاب، كنیزك بی‌تاب، سونات مهتاب' كار رسول نجفیان در ساعت 21 و 30 دقیقه سپری می‌شود.

در بخش خیابانی چهارمین روز از جشنواره نیز نمایش‌های 'ماجرای شعبانعلی' كار رجب‌علی فلاح از قائم‌شهر ، 'رستم و نوش‌دارو' كار مهدی حبیبی از ملایر،‌'مبارك' كار صابر عسگری از تهران، 'داستان آمرسینگ راتور دلاور' كار خیرات رام از هند، 'كل كل حشرات' كار مریم سعادت از تهران، 'مهره‌ریزان' كار محسن پورقاسمی از همدان در محوطه‌های كاخ گلستان، محوطه مجموعه تئاترشهر و محوطه خانه هنرمندان اجرا می‌شوند.

چهاردهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسكی تهران - مبارك از 10تا15 تیرماه برگزار می شود.

فراهنگ**9266**1588





:: برچسب‌ها: ساحل ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: