رسانه ها نباید بیش از حد به حاشیه های فوتبال توجه كنند
نوشته شده توسط : sasurse

'محمد عباسی' روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا به مناسبت روز جوان (11 تیرماه) با بیان اینكه در شرایط كنونی، ‌رسانه ها از نقش بسیار مهمی در انعكاس فعالیت های بخش جوانان وزارت ورزش و جوانان برخوردار هستند، گفت: این در حالی است كه رسانه های گروهی تمایل بیشتری به منعكس كردن رخدادها، خبرها و مسایل و حاشیه های ورزشی دارند.

وی، كفش فوتبالیست، رنگ پیراهن و حتی فوت خاله او را از موضوعات پر اهمیت و مهم برای اصحاب برخی رسانه ها بیان كرد و گفت:‌ این نوع مسایل منجر به پررنگ نشان دادن فعالیت های میدانی و عملیاتی حوزه ورزش شده و مردم تصور می كنند كه وزارت ورزش و جوانان در مورد جوانان دیگر جامعه، كاری انجام نمی دهد.

وی ادامه داد: من معتقد هستم كه این وزارتخانه در دیده شدن بخش ورزش نسبت به حوزه جوانان چندان مقصر نیست و رسانه ها باید جایگاه مناسبی را برای ارایه خبرهای ورزشی تعیین كنند.

عباسی به جوانان اطمینان خاطر داد كه هیچكدام از این مسایل مطرح شده باعث نمی شود كه اقدام یا فعالیتی در حوزه جوانان صورت نگیرد و همه نگاه ها و رویكردها به سمت ورزش هدایت شود.

عباسی بابیان اینكه اعتبار هر یك از این دو بخش به طور مجزا اختصاص داده می شود، اضافه كرد: بخش های ورزش و جوانان با اعتبارات مصوب و مستقل،امورات مربوط به خود را ساماندهی می كنند.

وی در پاسخ به این سوال كه تصور بیشتر جوانان این است كه تمركز وزارت ورزش و جوانان بر روی ساماندهی بخش ورزش معطوف شده است، گفت: من به هیچ وجه به این موضوع اعتقاد ندارم چرا كه هر كدام از بخش های ورزش و جوانان با معاونت های مربوطه در حال پیگیری مسایل و مشكلات در حیطه كاری خود هستند.

یازدهم تیرماه مصادف با سالروز میلاد حضرت علی اكبر(ع)، روز جوان نامگذاری شده است.

اجتمام**9134 **1569





:: برچسب‌ها: تورنتو , رودخانه , شهرستان ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: