زیرساخت های لازم برای اوقات فراغت جوانان ضعیف است
نوشته شده توسط : sasurse

محمداسماعیل سعیدی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: یكی از موضوعات مهمی كه موجب ایجاد ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی در جامعه می ‌شود پر نشدن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در فصل تابستان و همچنین در سایر فصول سال است.

وی یادآور شد: در این زمینه باید سازمان‌ها و نهادهای مسوول و ذیربط برنامه ‌ریزی دقیقی برای پر كردن هرچه بهتر اوقات فراغت این قشر از جامعه داشته باشند تا تبعات اجتماعی ناشی از آن به حداقل ممكن كاهش یابد.

سعیدی با بیان اینكه اوقات فراغت نوجوانان و جوانان كشور هم اكنون با خلاءهای بسیاری مواجه است، اظهار كرد: شهریه های بالا و محتوای كلاس‌های تابستانی موانع بزرگی برای حضور نوجوانان و جوانان در این برنامه های آموزشی است كه این موضوع به فقدان نظارت صحیح و نظام مند دستگاه‌های مسوول باز می‌ گردد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسكو در مجلس شورای اسلامی اضافه كرد: در این میان اقشار آسیب‌پذیر و ضعیف جامعه حق برخورداری از امتیازات اجتماعی را از دست می دهند، چرا كه شهریه هنگفت كلاس‌های تابستانی به دغدغه فكری خانواده ها تبدیل شده است.

سعیدی گفت: در این رابطه دستگاه‌های مسوول و به ویژه وزارت ورزش و جوانان باید با احساس مسوولیت و تعهد بیشتری وارد موضوع اوقات فراغت جوانان و برنامه‌ها و كلاس‌های تابستانی بشود.

7236/587/245





:: برچسب‌ها: عروسی , غذا ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: