مسوول كمیته مسابقات هندبال زنان: حضور هشت تیم در لیگ برتر قطعی است
نوشته شده توسط : sasurse

'تیام زراسوند' روز شنبه با اشاره به اینكه نایب رییس فدراسیون برای جذب حامی مالی در حال مذاكره است،افزود: یك ماه قبل به تیم ها و باشگاههای لیگ برتری برای حضور در رقابتها اطلاع رسانی شد و این فرصت نیمه تیرماه پایان خواهد یافت.

وی ادامه داد: اگرچه هنوز هیچ تیمی رسما اعلام آمادگی نكرده است، اما خبرها حاكی از آمادگی تیم ها برای حضور در رقابتهای لیگ برتر است و امسال با توجه به روند رو به رشد هندبال زنان و افزایش انگیزه در بازیكنان، امیدواریم رقابتها با كیفیت بالاتری برگزار شود.

وی در ادامه به دومین دوره برگزاری لیگ دسته یك و دسته دو هندبال زنان اشاره كرد و گفت: سال گذشته نخستین دوره این رقابتها با حضور 14 تیم دسته یكی و 16 تیم دسته دومی برگزار شده است و امسال نیز تلاش خواهیم كرد با همین تعداد برگزار شود.

زراسوند گفت:مسابقات رده سنی جوانان ونوجوانان در قالب رقابتهای دسته یك ودوبرگزارمی شود و اولویت جذب بازیكن در این باشگاه ها از رده سنی جوانان ونوجوانان خواهد بود.

وی همچنین به برگزاری رقابتهای نونهالان هندبال اشاره كرد و گفت: موضوع برگزاری رقابتهای لیگ نونهالان به هیاتها و باشگاه ها اعلام شده است و امسال این لیگ نیز برگزار خواهد شد.

ورزشی **1828**1590





:: برچسب‌ها: زن , سبز ,
:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 10 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: