پیروزی ایتالیا مقابل آلمان بهترین لحظه زندگی ام بود
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش روز جمعه ایرنا از منابع خبری، تیم فوتبال ایتالیا شب گدشته(پنجشنبه) در دیدار نیمه نهایی رقابت های یورو 2012 با دو گل 'ماریو بالوتلی'، مقابل تیم آلمان به برد 2 بر 1 دست یافت و حریف اسپانیا در بازی فینال شد.

این مهاجم 21 ساله كه به خاطر رفتارهای جنجالی در زمین اغلب خبرساز می شود و از سوی دیگر گاهی هم هدف رفتارهای نژادپرستانه تماشاگران قرار می گیرد، پس از بازی، دو گل خود را به مادرش تقدیم كرد كه در بین تماشاگران حاضر در ورزشگاه ورشو بود.

وی گفت: پیروزی در مقابل آلمان بهترین شب عمرم بود، اما امیدوارم بازی یكشنبه شب فینال از این هم بهتر باشد؛ دو گلی كه زدم را به مادر پیرم تقدیم می كنم كه به ورزشگاه آمده بود.

بالوتلی افزود: خیلی خوشحالم چون دلم می خواست برای او گل بزنم. یكشنبه شب پدرم هم به ورزشگاه می آید و من دوست دارم دوباره گل بزنم.

تیم ملی ایتالیا در مرحله گروهی مسابقات یورو 2012 برابر اسپانیا به تساوی 1 بر 1 دست یافت از این رو بالوتلی اظهار داشت: از اشتباهات آن بازی درس گرفتیم. ما نباید از اسپانیا بترسیم. شیوه بازی آنها را می شناسیم و می دانیم كه می توانیم آنها را شكست دهیم. البته باید صبور باشیم چون بازیكنان اسپانیا پاس های زیادی به هم می دهند.

وی در مورد احتمال آقای گلی مسابقات و دریافت جایزه كفش طلای یورو 2012 نیز خاطر نشان كرد: باید منتظر باشیم. دوست دارم در فینال هم گل بزنم اما در این مسابقه به نحوه بازی خود اهمیتی نخواهم داد چون تنها چیزی كه می خواهم، قهرمانی است.

ورزشی ** 9126 ** 1071





:: برچسب‌ها: شهرستان ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: