رادیو دولتی روسیه: عمر یورو رو به پایان است
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش ایرنا، 'صدای روسیه' روز پنجشنبه در گزارش خود خاطرنشان كرد: بحران مالی بسیاری از كشورهای اروپایی را فرا گرفته است و قبرس هم به دنبال كشورهای بحران زده یونان، ایرلند، پرتغال و اسپانیا از سران اتحادیه اروپا درخواست كمك مالی كرده است.

در گزارش منبع خبری روسی افزوده شده است: قبرس حداقل به 12 میلیارد دلار برای نجات اقتصاد خود از ورطه سقوط نیاز دارد و این رقم نیمی از تولید ناخالص ملی این كشور را تشكیل می دهد.

در این گزارش با اشاره به اجلاس امروز و فردا جمعه سران كشورهای اروپایی گفته شده است: آنها بحران بدهی ها در حوزه مالی یورو را مورد بررسی قرار می دهند و در حال حاضر بازارهای مالی در انتظار تصمیم های سران اروپا است.

در گزارش 'صدای روسیه' گفته شده است: كارشناسان اتفاق نظر دارند كه ارزش برابری یورو در برابر ارزش های معتبر به شدت سقوط خواهد كرد.

در گزارش این رادیو به اخبار منفی كشورهای اروپایی مانند كاهش درجه اعتباری اسپانیا و مخالفت 'آنگلا مركل' صدر اعظم آلمان با اعطای وام های بیشتر به كشورهای اروپایی بحران زده به عنوان عوامل تسریع دهنده سقوط یورو اشاره شده است.

در گزارش 'صدای روسیه' پیش بینی شده است كه یورو به عنوان ارز معتبر جهانی جایگاه خود را از دست می دهد و دو ارز دلار آمریكا و یوآن چین به عنوان ارزهای قابل اطمینان مطرح خواهند بود.

اروپام/2242**518





:: برچسب‌ها: جشنواره , پرندگان , آب ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: