مقدمات لازم برای برگزاری رقابت های كشوری پرس سینه آماده است
نوشته شده توسط : sasurse

'محمد ذات‌پرور' روز پنجشنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها از دهم ماه جاری در شهرستان مرزی آستارا آغاز خواهد شد.

وی اظهار كرد: این رقابت ها در رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشكسوتان در سالن ورزشی انقلاب شهرستان آستارا برگزار می شود.

وی ادامه داد: رقابت های پرس سینه قهرمانی باشگاه های كشور در رده های سنی نوجوانان و جوانان از روز دهم تیرماه به مدت چهار روز برگزار می شود و رقابت های رده های سنی بزرگسالان و پیشكسوتان نیز از روز 13 تیر ماه به مدت چهار روز انجام خواهد شد.

وی با بیان این كه گیلان از استان‌های با سابقه در پرورش اندام و بدنسازی است، اظهار كرد: ورزشكاران این استان در رقابت های مختلف كشوری، عناوین گوناگونی را كسب كرده اند و این استان یكی از قطب های برتر این رشته در كشور محسوب می شود.

ذات‌پرور در ادامه با اشاره به فعالیت بالغ بر 300 باشگاه بدنسازی و پرورش اندام در گیلان بیان كرد: از این تعداد حدود 100 باشگاه در رشت فعالیت دارند.

وی افزود: هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان دارای 60 داور رشته پاورلیفتینگ، 42 داور پرورش اندام و 9 داور مچ‌اندازی است.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان استقبال جوانان از این رشته در استان را خوب دانست و تصریح كرد: بالغ بر 15 هزار ورزشكار در باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام استان فعالیت می‌كنند و امیدواریم كه این باشگاه ها از رقابت های پرس سینه قهرمانی كشور استقبال خوبی داشته باشند. ك/3

7285/ 603/508





:: برچسب‌ها: درخت , زمستان ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: