دانشگاه صنعتی اصفهان در رتبه بندی دانشگاه های كشور دو پله صعود كرد
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اینترنتی دانشگاه صنعتی اصفهان،این دانشگاه با كسب امتیاز 35 نسبت به رتبه بندی سال گذشته بیش از 11 امتیاز افزایش داشت.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در این باره گفت: بر اساس رتبه بندی اعلام شده، این دانشگاه مانند سال گذشته رتبه هفتم دانشگاه های وزارت علوم را به خود اختصاص داد.

'محمداسماعیل همدانی گلشن' با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته در این دانشگاه افزود: ارتقا كمی و كیفی زیرساخت ها و ساختار آموزشی و افزایش دوره های تحصیلات تكمیلی سبب شد تا جمعیت دانشجویان مقاطع تحصیلات تكمیلی این دانشگاه نسبت به دانشجویان دوره كارشناسی افزایش یابد.

وی تصویب 15 رشته جدید تحصیلات تكمیلی در سال گذشته و مصوب شدن چهار رشته در سالجاری را از دیگر اقدامات برای ارتقاء جایگاه علمی این دانشگاه عنوان كرد.

وی گفت: برخی از رشته های مصوب همچون'مهندسی منظر' و 'معماری اویونیك' بعنوان رشته های روز، نخستین بار در كشور در دانشگاه صنعتی اصفهان ایجاد می شود.

گلشن افزود: مقالات ISI دانشگاه صنعتی اصفهان با یك جهش قابل توجه از 550 عنوان در سال 2009 به 675 مقاله در سال 2010 و 821 مقاله در سال 2011 افزایش یافت.

به گفته رییس دانشگاه صنعتی اصفهان، نخستین بار حجم قراردادهای صنعتی دانشگاه صنعتی اصفهان با یك جهش صد درصدی، در سال گذشته به 195 میلیارد ریال رسید.

د/7148/607





:: برچسب‌ها: جزیره ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: