امید و انگیزه كافی برای گرفتن مدال در المپیك دارم
نوشته شده توسط : sasurse

'زهرا دهقان' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: امید و انگیزه كافی را برای حضور توانمند در بازی های المپیك 2012 لندن دارم و با تمرینات كافی و تمركز خوب به كسب مدال در این بازی ها می اندیشم.

این دانشجوی رشته انیمیشن دانشگاه تهران ادامه داد: ما تمام تلاش خود را برای كسب سهمیه تیمی گذاشته بودیم كه متاسفانه، كار مطابق خواست ما پیش نرفت و با لطف خدا و دعای خیر هموطنانم توانستم مجوز حضور در المپیك لندن را كسب كنم كه حضور در بازی های المپیك نهایت آرزوی هر ورزشكاری است.

وی با اشاره به سخنان 'محمدعلی شجاعی' سرپرست فدراسیون تیراندازی با كمان گفت: وی قول برگزاری اردوی مستقل برای كمانداران المپیكی (میلاد وزیری و من) را داده است و امیدوارم ما هم بتوانیم با تمركز كافی در اردو شركت كرده و به آمادگی صددرصد برسیم.

دهقان بار دیگر تاكید كرد: اگر شرایط خوبی برای تمرین و افزایش آمادگی فراهم شود ما نیز تمام تلاش خود را به كار می گیریم تا در لندن برای كشورمان افتخارآفرینی كنیم.

این تیرانداز با كمان شیرازی با بیان اینكه كسب سهمیه توسط وی در آمریكا، نتیجه یك كار گروهی بوده است، افزود: اگر چه مسابقه در آمریكا به دلیل آخرین مهلت كسب سهمیه بسیار سخت بود، اما قابل قیاس با فضای روانی و سنگین المپیك لندن نیست زیرا برترین ها برای ثبت نام در فهرست مدال آوران بازی های المپیك به لندن می آیند و این مساله، كار را بسیار سخت تر از هر میدان ورزشی دیگری می كند.

دهقان در پایان گفت: كمتر از یك ماه تا بازی های المپیك لندن باقی مانده و من همه كوشش ام را برای آمادگی ذهنی و تمركز خود خواهم گذاشت و امیدوارم شرایط لازم برای تمرین كردن فراهم شود.

ورزشی. ** 1828 ** 1589





:: برچسب‌ها: سان , تایلند , اتومبیل ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: