تابش:نامه كمیته بین المللی المپیك تهدیدآمیز نیست
نوشته شده توسط : sasurse

'محمد رضا تابش' نماینده اردكان درمجلس شورای اسلامی به ایرناافزود:این نامه امروز در مجلس مورد بحث وبررسی قرارگرفت وماهیچ نكته تهدیدآمیزی در آن ندیدیم و از مسوولان ورزش كشور خواسته ایم با تدبیرخود این مساله را حل و فصل كنند تا جلوی دخالت های خارجی گرفته شود.

وی با اشاره به برخی صحبت ها در مورد تهدید آمیز بودن نامه كمیته بین المللی المپیك افزود: در شرایطی كه روزهای حساسی را به دلیل فشار خارجی به منظور جلوگیری از پیشرفت ایران، تحمل می كنیم ، مدیران و مسوولان كشور نباید به ویژه در عرصه های مورد علاقه مردم اوضاع را به سمتی ببرند كه فشار مضاعفی به افكار عمومی وارد شود.

نماینده اردكان با بیان اینكه باید تمامی تصمیمات اتخاذ شده در شرایط كنونی با درایت و بسیار هوشمندانه باشد، ادامه داد: وقتی مسوولان وزارت ورزش بدون تفكر در آستانه بزرگترین رویداد ورزشی رییس پنج فدراسیون را بركنار و برای 9 فدراسیون انتخابات برگزار می كنند ، به اندازه كافی برای واكنش مجامع خارجی تحریك آمیز است كه دیگر نیازی به تحریكات دیگر نباشد.

به گفته تابش هیچ عجله و ضرورتی برای این تغییرات مهم در آستانه المپیك وجود نداشت.

وی درادامه به تماس برخی ها با مجامع بین المللی ورزش اشاره كردوگفت:باید بااین افراد صحبت شود تا با رویكرد حمایت ازمنافع ملی، موضوعات داخل كشور رابه عرصه های بین الملل نكشانند.

نایب رییس فراكسیون ورزش مجلس شورای اسلامی به جلسه امروز با حضور حجت السلام ' ابوترابی ' در باره تعلیق فدراسیون قایقرانی و شایعاتی در مورد فدراسیون شنا اشاره كرد وگفت: تصمیم گرفته شد این مسایل با همدلی طرفین و پذیرفتن توصیه های مجلس هر چه سریعتر حل شده وفضا را به گونه ای مدیریت كنند كه ورزشكاران المپیكی ایران بدون دغدغه تمرینات خود را پیگیری كرده و قدرتمندانه در رقابتهای المپیك حاضر شوند.

ورزشی **1828**1590





:: برچسب‌ها: غذا , زنده , جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: