آلمان - ایتالیا، ژرمن ها در تلاش برای دفاع از تاریخ خود
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش منابع خبری، دو تیم آلمان و ایتالیا پنجشنبه شب دومین بازی مرحله نیمه نهایی یورو 2012 را برگزار می كنند.

دراین بازی 'باستین شوان اشتایگر' هافبك تیم آلمان از مصدومیت قوزك پا رهایی یافته و بازی خواهد كرد.

اما'ایلكای گاندوگان' بازیكن تیم بروسیا دورتموند كه هنوز در این رقابت ها پا به میدان نگذاشته است، بعد ازضربه به پایش در جریان تمرینات روز شنبه، شانس بازی در برابر ایتالیا را هم از دست داد.

سرمربی آلمان بعد از دگرگونی كامل خط حمله تیمش در بازی یك چهارم نهایی با یونان ممكن است دربرابر ایتالیا نیز دست به تغییرات عمده ای در این منطقه بزند.بنابراین احتمال می رود ' میروسلاو كلوزه' مهاجم كهنه كار آلمان ها دوباره جایگاه خود در نوك حمله را به دست بیاورد و'ماریو گومز' پشت سر او قرار بگیرد. احتمالا 'لارس بندر' نیز به جای 'جروم بوآتنگ' به دفاع راست برود.

ازسوی دیگر در تیم ایتالیا 'جورجیو چلینی' مدافع این تیم بعد از مصدومیت دوباره به تمرینات بازگشته است و به جای هم تیمی اش در یوونتوس یعنی 'لئوناردو بونوچی' دوباره در تركیب اصلی جای خواهد گرفت.

'چزاره پراندلی' سرمربی تیم ایتالیا همچنان نگران آمادگی 'دانیله د روسی' و 'ایگنازیو آباته' است.این دو بازیكنان درجریان ضربات پنالتی مقابل انگلیس آسیب دیدند.دربازی با آلمان ' كریستیان ماجیو' نیز محروم است. اما 'تیاگو موتا' هافبك پاری سن ژرمن از مصدومیت رهایی یافته و ممكن است به جای 'ریكاردو مونتولیوو' در تركیب اصلی قرار بگیرد.

آلمان تا كنون 15 مسابقه است كه پیروز شده و بدین ترتیب از ركورد 14 برد اسپانیا از سال 2010 تا 2011، هلند از سال 2008 تا 2010 و فرانسه از سال 2002 تا 2004 پیشی گرفته است.

این تیم تاكنون در یك مسابقه رسمی موفق به شكست ایتالیا نشده است. ركورد آنها در هفت بازی با ایتالیا در مسابقات مهم 4 تساوی و 3 باخت است.

آلمان به عنوان قهرمان سه دوره اروپا در شش مسابقه قبلی خود در نیمه نهایی جام ملت های اروپا فقط یكبار شكست خورده است.

شاگردان یوآخیم لاو در هر یك از 20 بازی گذشته حداقل یكبار گل زده اند.

از طرفی ایتالیا در هفت مسابقه قبلی خود در نیمه نهایی یورو فقط یكبار پیروز شده است. اما آنها از زمان شكست 2 بر 0 در بازی دوستانه سال 1995 تاكنون هرگز به آلمان نباخته اند.

لاجوردی پوشان ایتالیا از زمان مربیگری پراندلی طعم شكست در مسابقات رسمی را نچشیده اند و تاكنون با رهبری او 9 برد و پنج تساوی به دست آورده اند.

'آندره آ پیرلو' بازیكن تیم ایتالیا در بازی برابر انگلیس 146 تلاش برای پاس داشت كه در117 مورد آن موفق بود. از این نظر پاس های او بیش از بازیكن دیگری در مسابقات یورو 2012 است.

ورزشی**9126**1590





:: برچسب‌ها: برلین ,
:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: