وب‌سایت انتشارات نمایش راه‌اندازی شد
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، این سایت در پنج بخش مختلف شامل فهرست انتشارات، دانلود، عضویت، پیوندها و فروشگاه انتشارات نمایش منعكس كننده رویدادهای این انتشارات است.

در بخش انتشارات نمایش، گزینه‌هایی همچون گزارش تصویری، اخبار، مقاله و گفت‌وگو به روز رسانی می‌شود. فهرست انتشارات این سایت كتب منتشر شده و در دست انتشار را پوشش می‌دهد. در بخش دانلود نیز گزینه‌هایی چون دانلود بخش‌هایی از مجله نمایش و دانلود فصلنامه در اختیار بازدیدكنندگان قرار می‌گیرد. فروشگاه انتشارات نمایش نیز با عضویت كاربران خود و درخواست آن‌ها به منظور تهیه مجله، فصلنامه و كتب چاپ شده، به شكل آنلاین خدمت‌رسانی می‌كند.

در این سایت گزینه‌هایی چون پیوندها، تبلیغات و عضویت‌های چند ماه و چند ساله تحت پوشش قرار می‌گیرد.

این سایت به نشانی www.namayesh-pub.ir قابل دسترسی است.

** یادمان بمباران شیمیایی سردشت در 'سمفونی سرفه‌ها'

پرفورمنس 'سمفونی سرفه‌ها' كاری از شیرین عابدینی‌راد یادمان بمباران شیمیایی سردشت در دوران جنگ تحمیلی است كه جنگنده‌های ارتش بعث با مشاهده حركت بادكنك‌های رها شده از دست كودكان در آسمان، محل تجمع مردم و جهت باد را تشخیص داده و اقدام به بمباران شیمیایی منطقه كردند؛ به طوری كه در همان لحظات اولیه بمباران یكصد و ده تن از هموطنان به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

پرفورمنس و چیدمان 'سمفونی سرفه‌ها' روز چهارشنبه 7 تیرماه جاری، ساعت 18 در محل باغ هنر و جنب خانه هنرمندان ایران پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

پرفورمنس ساختاری روانی و فیزیكی است ، كه هنرمند خلق می كند تا در برابر تماشاچی و در زمان و مكانی مشخص وارد آن شود. پرفورمنس همراه با شروع تبادل انرژی با تماشاچی آغاز می شود و پس از آن هر اتفاقی كه در این بازه زمانی مشخص بیافتد جزئی از پرفورمنس خواهد بود.

فراهنگ**9266**1588





:: برچسب‌ها: پاریس , خانواده , خیابان ,
:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: