ایران با دو تیم در مسابقات آرنیس قهرمانی آسیا شركت می كند
نوشته شده توسط : sasurse

قاسمعلی قنبری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات در رده سنی بالای 18 سال و اواخر مهر ماه سالجاری با حضور تیم های شاخص و مطرح آسیا در شهر مانیل 'فیلیپین' برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: 'تقی سلیمی ، اكبر سلیمی و قاسمعلی خدابنده' كه هر سه از ورزشكاران زنجان هستند در مسابقات فرم و علیرضا خوئینی، اكبر نوری، سید محسن احمدی ، مهدی كلانتری و رسول حنیفی از زنجان ، میثم پارسا و مجید رجبی از سمنان ، مجید محرابی و حسین رحمانی از قزوین و حیدر شعاعی از آذربایجانغربی نیز در مسابقات مبارزه با آرنیس (مبارزه با چوب) ، در مسابقات آسیایی فیلیپین به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

قنبری كه مربی تیم ملی آرنیس نیز هست، افزود: نخستین اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی آرنیس از 30 خرداد ماه امسال به مدت چهار روز در مجموعه ورزشی انقلاب قزوین برگزار شد و از بین 44 ورزشكار منتخب حاضر در این اردو تعداد 13 ورزشكار توانمند و شایسته جهت اعزام به مسابقات آسیایی برگزیده شدند.

دبیر سبك آرنیس فدراسیون ورزش های رزمی كشور تصریح كرد: تا زمان اعزام به مسابقات آسیایی فیلیپین ، دو مرحله اردوی آمادگی پس از پایان ماه مبارك رمضان برگزار خواهد شد.

قنبری با بیان اینكه هنوز مكان برپایی این اردوها از سوی فدراسیون تعیین نشده است ، افزود: این اردوها با هدف ارتقا سطح آمادگی و توانمندی ورزشكاران منتخب صورت خواهد گرفت.

597/522





:: برچسب‌ها: نیکون , مدل , روز تعطیل ,
:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: