صدای دانش آموزان موذن در یكصد هزار مدرسه و محله طنین انداز می شود
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش روز یكشنبه مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حسین هژبری در مراسم بیست و یكمین دوره مسابقات اذان دانش آموزی كشور كه در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، افزود: از ابتدای سال تحصیلی 91-92 طرح پخش سراسری اذان از مدارس با صدای دانش آموزان موذن همانند مساجد كشور اجرایی می شود و تاكنون هم مقدمات اجرای این طرح در یكصد هزار مدرسه كشور فراهم شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش یادآور شد هم اكنون در 250 اردوگاه تربیتی متعلق به وزارت آموزش و پرورش، طرح پخش سراسری اذان با صدای دانش آموزان آغاز شده است.

وی به ایجاد 10 هزار مدرسه قرآنی در كشور اشاره كرد و افزود: هم اكنون سه میلیون و 500 هزار دانش آموز در طرح حافظان قرآن این مدارس نام نویسی كرده اند.

هژبری اضافه كرد: راه اندازی این تعداد مدارس قرآنی در كشور و نام نویسی 3 میلیون و 500 هزار دانش آموز كشور در طرح حافظان قرآن، نشان از استقبال مردم از اجرای سند تحول بنیادین در جامعه دارد.

وی در ادامه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اشاره كرد و افزود: سند تحول بنیادین، یك سند تربیتی است و هدف از اجرای آن، تربیت قرآنی و اخلاقی دانش آموزان است.

هژبری اظهار داشت: با اجرای بخش هایی از سند تحول بنیادین می توان تاثیرات شگرف آن را در رشد مذهبی و قرآنی دانش آموزان مشاهده كرد.

اجتمام ** 1569





:: برچسب‌ها: آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: