نایب رییس كمیسون امنیت ملی مجلس:تشكیل سپاه از شاهكارهای امام (ره) بود
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش ایرنا، سردار احمد كوثری روز شنبه درجشن میلاد سه نور در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه بندر كنگان استان بوشهر افزود: گذشت و فداكاری، ایثار و مقاومت و شهادت طلبی از ویژگی های پاسداران سپاه است.

وی اضافه كرد: رمز ماندگاری پاسداری انقلاب اسلامی ایران تمسك وتاسی به سیره بزرگ پاسدار بشریت ، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است.

فرمانده لشگر محمد رسول الله (ص) در دوران دفاع مقدس ، اظهارداشت: سپاه در دوران دفاع مقدس و در جریان خنثی كردن توطئه شوم دشمنان در جریان های فتنه به ویژه فتنه 88 نقشی بی بدیل داشته است.

وی ادامه داد: دفاع مقدس ، آیینه ای عبرت نما برای همگان است و دشمنان ملت ایران بدانند اراده این ملت قوی تر از گذشته است و اگر كسی در سر خیال توطئه علیه این نظام را داشته باشد با سیلی محكم مردم به زمین خواهد خورد.

كوثری بیان كرد: بیداری اسلامی در منطقه ، پیروزی مقاومت در جنگ 33 روزه و حماس در جنگ 22 روزه از ثمرات و بركات انقلاب حسینی و خمینی (ره) است به گونه ای كه امروز فریاد عدالتخواهی و ظلم ستیزی ملت بزرگ ایران ، دنیا را احاطه كرده است.

وی گفت: آزادگان عالم ، صدای انقلاب را شنیدند و علیه طاغوت ها قیام كردند كه جنبش وال استریت در آمریكا و بیداری ملت های اروپایی از جمله آنهاست.

نایب رییس كمیسون امنیت ملی مجلس با اشاره به نشست گروه 1+5 گفت: دولت و مجلس از خواسته بحق مردم برای دستیابی به دانش صلح آمیز هسته ای عقب نشینی نخواهند كرد و غربی ها چاره ای جز پذیرش و احترام به حقوق حقه ملت ایران ندارند.

وی گفت: گروه 1+5 باید ادبیات غیرمتعارف و مردود شده قلدری كه دیكته تحمیلی رژیم صهیونیستی به این گروه است را در مذاكره با جمهوری اسلامی كنار بگذارد.

كوثری افزود: جمهوری اسلامی از وقت كشی غربی ها نخواهد گذشت و غرب باید قدر این نشست ها را بداند و از اتلاف وقت پرهیز كند.

وی با اشاره به موج جدید انقلاب در مصر و در محكوم كردن شورای نظامی حاكم بر مصر اظهارداشت: ملت مصر باید میدان التحریر را تا كنارگذاشتن كامل شورای نظامی كه بقایای رژیم مبارك و دست نشانده های آمریكا و اسرائیل هستند، خالی نكنند.

وی افزود: دشمنان با ایجاد نا امنی و فشار بر سوریه سعی در قطع زنجیره مقاومت در برابر اسرائیل در چهار كشور ایران، سوریه، عراق و لبنان را دارند.

كوثری افزود: هدف دشمنان ، مهار بیداری اسلامی در منطقه و فرو نشاندن موج بیداری است.

وی با اشاره به سال تولید ملی گفت: مجلس نهم در كنار دولت به دنبال تحقق و عملی نمودن فرمان رهبرمعظم انقلاب است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه كنگان هم در این مراسم گفت: سپاه پاسداران با قوت و قدرت در زیر سایه ولایت در خدمت نظام وارزش های دینی است.

سرهنگ پاسدار ابراهیم حق شناس افزود: ولایت مداری ، شاخص اصلی و رمز ماندگاری پاسداران و بسیجیان است.

قرائت قرآن، مولود خوانی در مدح سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و قرائت شعر توسط یكی از شعرای بومی و پخش نما آهنگ های تصویری از دیگر برنامه ها بود.

این آیین به همت بسیج سپاه و بنیاد شهید شهرستان كنگان برگزار شد.ك/2

7208 /679





:: برچسب‌ها: جشن تولد , واشنگتن ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: