تیم فوتبال تراكتورسازی قلب تپنده آذربایجان است
نوشته شده توسط : sasurse

سرتیپ علی اكبر پورجمشیدیان روز شنبه در همایش كوهپیمایی خانوادگی پاسداران و بسیجیان تبریز در كنار مزار شهدای گمنام ارتفاعات عینالی، افزود: سپاه همچنان كه در دوران دفاع مقدس در جبهه سخت وارد عرصه شد و دشمان را زمین گیر كرد، در زمان حاضر نیز در عرصه های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی وارد عرصه شده و از شور و نشاط موجود در میان جوانان به قدرت حمایت می كند.

وی اظهار كرد: تحت پوشش قرار دادن تیم فوتبال تراكتورسازی نیز در همین راستا بوده و مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قدرت تمام از این تیم مردمی حمایت كرده و هرگز نخواهند گذاشت این سرمایه مردم آذربایجان از نظر مالی در تنگنا باشد.

پورجمشیدیان ادامه داد: سپاه با حمایت مادی و معنوی خود و با اتكا به پشتیبانی معنوی هواداران میلیونی تیم تراكتورسازی، این تیم را به یكی از تیم های موفق كشوری تبدیل خواهد كرد.

وی ابراز امیدواری كرد تیم تراكتورسازی با همت كادرفنی و بازیكنان و حمایت پرشور هوادارانش در میادین آسیایی نیز همچون لیگ برتر درخشش داشته باشد.

فرمانده سپاه عاشورا با تبریك اعیاد خجسته شعبانیه و با اشاره به نامگذاری روز میلاد امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار، اظهاركرد: امام راحل (ره) از آن جهت سالروز میلاد امام حسین (ع) را روز پاسدار نامیدند تا از حیث آزادگی، شجاعت، استقامت و از جان گذشتگی، امام حسین(ع) الگوی پاسداران قرار گیرد تا بتوانند در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع از حریم ارزشها و آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی ایران موفق‌تر عمل كنند.

پورجمشیدیان با بیان اینكه سپاه توانایی مقابله با انواع تهدیدات را دارد، گفت: چون سپاه از پتانسیل زیادی برخوردار است، می‌تواند در تمام حوزه‌ها اعم از فرهنگی، سیاسی، اعتقادی، فناوری، اقتصادی، سازندگی و نظامی نقش ایفا كند و گره های كور اقتصادی، سیاسی را با اتكاء به نیروهای توانمند و زبده خود به راحتی باز كند.

7236/587/245





:: برچسب‌ها: معماری , هنر , نقاشی های دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: