استانداران سلیمانیه و اربیل عراق از طریق مرز شوشمی وارد كشور شدند
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی،'بهروز محمد صالح' استاندار استان سلیمانیه و 'نوزاد هادی مولود' استاندار استان اربیل عراق بهمراه هیاتی بلند پایه پس از ورود به كشور مورد استقبال رسمی فرماندار و فرمانده هان نظامی و انتظامی شهرستان پاوه در شمال غرب استان كرمانشاه قرار گرفتند.

استاندار سلیمانیه در بدو ورود به شهرستان پاوه در گفت وگویی هدف از سفر به كرمانشاه را شركت در اجلاس استانداران استان های مرزی ایران و عراق و تعمیق بخشیدن هر چه بیشتر به روابط و ارتباطات میان استان های كرمانشاه و سلیمانیه در زمینه های مرزی، بازرگانی و تجارت اعلام كرد.

'بهروز محمد صالح' در خصوص بازگشایی مرز شوشمی شهرستان پاوه برای تردد و تجارت بین دو استان كرمانشاه و سلیمانیه گفت: ما برای بازگشایی، تردد و تجارت از طریق مرز شوشمی شهرستان پاوه هیچ مشكل و ممانعتی نداریم.

وی افزود: در اجلاس استانداران، بطور قطعی در این خصوص برای بازگشایی مرز شوشمی و انجام ترددهای مرزی با مسوولان استان كرمانشاه بحث و گفت وگو خواهیم كرد زیرا معتقد هستیم بهترین، امن ترین و نزدیكترین مرز به استان سلیمانیه همین مرز شوشمی شهرستان پاوه است.

اجلاس استانداران استان های مرزی ایران و عراق روزهای سوم و چهارم تیر ماه جاری با حضور شش استاندار استان های سلیمانیه، اربیل، دیالی، میساط، واسط و بصره عراق و استانداران استان های آذربایجان غربی، خوزستان، ایلام، كردستان و كرمانشاه، به میزبانی استانداری كرمانشاه برگزاری می شود.

وزیر كشور، معاون امور بین الملل رییس جمهوری، معاونین وزیر كشور و برخی از معاونین وزارت امور خارجه كشورمان به همراه معاون امور استان های وزارت كشور عراق در این اجلاس حضور دارند.ك/3

7448/567





:: برچسب‌ها: وابسته به تکزاس , بریتانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: